Bizlit +380995622563
Є в наявності

Взлом креатива. Как увидеть то, что не видят другие

Код товару: 1089
3
Взлом креатива. Как увидеть то, что не видят другие книга купить
Код товару: 1089
315 315 грн

51 людини додали у Вишлист

| 3
На складі

Обкладинка

М'яка

К-ть сторінок

320 стр

ISBN

978-5-00057-646-5

Мова

російська

5 5 3

Опис книги Взлом креатива. Как увидеть то, что не видят другие

Автор бестселерів Майкл Мікалко написав 8 книг про розвиток творчого мислення ( «Рисовий штурм», «Тренінг інтелекту», «Ігри для розуму» і ін.), ставши популярним експертом з креативності. Ще будучи армійським офіцером він зібрав вчених для вивчення методів і особливостей мислення творчого типу.

Книга «Злом креативу. Як побачити те, що не бачать інші » - це докладний аналіз більше сотні відомих нестандартних особистостей (зокрема, Леонардо да Вінчі, Пабло Пікассо, Уолта Діснея, Поля Сезанна і ін.) і адаптація виявлених механізмів до реалій сучасного життя. «Злом креативу» від Майкла Мікалко - це 9 різних стратегій, які використовували в своїй роботі відомі люди.

Вони розділені на 2 групи:

  • «Бачити те, що не бачать інші» (2 стратегії);
  • «Думати так, як не думають інші» (7 стратегій).

Автор розкриває важливий секрет: потрібно думати не репродуктивно, а продуктивно. Більшість людей, стикаючись з проблемою, звертаються до свого колишнього досвіду, щоб застосувати його до поточної ситуації. Генії ж, навпаки, шукають нові і різні способи вирішення однієї і тієї ж задачі, що дозволяє враховувати як очевидні, так і зовсім нестандартні варіанти.

Купити книгу «Злом креативу» - відмінна ідея для людей, які хочуть навчитися мислити нестандартно, причому як в звичайному житті, так і в бізнесі. Автор дозволяє побачити і зрозуміти механізми креативу, щоб застосовувати їх на практиці, правильно організовуючи своє мислення. Численні приклади, завдання на стереотипне мислення дають можливість поглянути на речі новими очима. Людина зацікавлена знайде в тексті не тільки цікаву інформацію, але і реальні практичні поради з просування різних продуктів (особливо це важливо для маркетологів).

Матеріал буде корисний і тим, хто хоче навчитися грамотно розподіляти і використовувати свої ресурси, створювати нові продукти, ввести в своє повсякденне життя звичку шукати множинні шляхи навіть для простих завдань. За відгуками книгу «Злом креативу» читати легко, адже в ній постійно є виклик для читача.

Відгуки про Взлом креатива. Как увидеть то, что не видят другие

5 / 5


5 зірок

3

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Взлом креатива. Как увидеть то, что не видят другие відгуки

Автори книги Взлом креатива. Как увидеть то, что не видят другие

https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-majkl-mikalko-90x120.jpg
Один из ведущих специалистов по креативности в мире. Организатор группы ученых и специалистов НАТО, совместно работавших над классификацией и исследованием методов креативного мышления. Его... Подробнее