Bizlit +38 (099) 562-25-63

Шановні покупці! У нас триває інвентаризація. Відправлення замовлень — з 15.12. Дякуємо за розуміння!

Стратегія за межами «хокейної ключки». Люди, ймовірності і переможні рішення (тверда обкладинка)

Стратегія за межами «хокейної ключки». Люди, ймовірності і переможні рішення (тверда обкладинка)

541 грн
541
0 людей додали у Вишлист
На складі
Обкладинка Суперобкладинка
К-ть сторінок 256 стр
ISBN 978-617-7965-37-3
Формат 170х240 мм
Мова українська
Доставка:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службою Нова Пошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay

Побудувати бізнес-стратегію — легко, а ось побудувати успішну бізнес-стратегію — під силу не кожному. Більшість обговорень про це зводяться до створення гігантських документів, які ніхто не читатиме, або красиво розроблених презентацій, які забуваються уже наступного дня. Як зробити так, щоб стратегія розвитку вашого бізнесу запрацювала?

Над цим питанням не один рік билися експерти зі стратегії McKinsey&Company. І результатом їхньої роботи стала ця книга. Автори опитали десятки компаній щодо їхніх стратегій розвитку і визначили процес зростання компаній, які правильно обирали для себе цілі і пріоритети. На графіку зростання цей процес виглядав, як хокейна ключка. Однак цю «хокейну ключку» можна подолати — і зрости швидше, якісніше і простіше, оминаючи заїжджену схему. Саме про те, як це зробити, і розповість книжка.

Чим хороша книга Стратегія за межами хокейної ключки

  • Автори - експерти зі стратегії McKinsey, які опитали десятки компаній щодо їхніх стратегій розвитку і визначили процес зростання компаній, які правильно обирали для себе цілі і пріоритети.
  • Корисно прочитати маркетологам, директорам з розвитку, менеджерам зі стратегії, бренд-менеджерам та всім, хто формує плани компанії на майбутнє.
  • Хокейна ключка у назві — це метафора кривої якісного зростання, яка на графіку дуже схожа саме на цей спортивний атрибут.
Показати повністю
Відгуки про Стратегія за межами «хокейної ключки». Люди, ймовірності і переможні рішення (тверда обкладинка)
0 / 5
Залишити відгук
Свен Сміт

Свен Сміт — співголова компанії McKinsey & Company, допомагає розробляти стратегії та впроваджувати трансформації у провідних світових компаніях, очолює глобальну діяльність McKinsey у сфері зростання, працює з компаніями по всьому світу в таких галузях, як телекомунікації, високі технології, ЗМІ. У ролі співголови McKinsey Global Institute Сміт керує дослідженнями та звітами про світові економічні тенденції та такі теми: продуктивність та зростання, урбанізація, інновації й технології, ринки праці та їх майбутнє, розвиткові ринки та економічні перспективи Європи.

Аналізуючи фактори успіху, необхідні для зростання бізнесу, вивчаючи, як мегатренди впливають на нього, та визначаючи уроки диверсифікованого зростання, Свен спирається на ідеї, описані у «Стратегії за межами хокейної ключки» та «Гранулярності зростання» — двох книгах, написаних ним у співавторстві. Він допомагає розробити точку зору фірми на такі основні проблеми, як економічна нестабільність, інфляція та невизначеність, а також розробляє шляхи, що допомагають клієнтам давати раду наявним проблемам.

Попередні ролі, які Свен виконував у McKinsey, включають керівництво роботою фірми в Західній Європі та глобальну практику стратегій та корпоративних фінансів. До приходу в McKinsey у 1992 році Свен працював інженером та дослідником у лабораторіях Philips.

Мартін Гірт

Мартін Гірт — керівник практики глобальної стратегії та корпоративних фінансів компанії McKinsey, є одним із найдосвідченіших консультантів з питань стратегії, зростання та трансформації бізнесу на ринках розвиткових країн, допомагає вдосконалити стратегічні процеси та зробити необхідні кроки для випередження конкурентів.

Володіючи значним досвідом у галузі високих технологій та телекомунікацій, Мартін допомагає керівникам і топ-менеджерам провідних світових компаній будувати корпоративні стратегії та розвивати ініціативи, пов’язані зі злиттями та поглинаннями, проблемами управління, ведення бізнесу, інновацій, наскрізних перетворень та культурних змін. Він консультує азійські компанії щодо глобальної експансії та провідні транснаціональні компанії щодо зростання в Азії. Мартін є співавтором дуже впливової книги «Стратегія за межами хокейної ключки», а також численних статей про розробку стратегії. В межах своєї роботи в компанії McKinsey Мартін працював над розробкою стратегій у Китаї, Тайвані та інших країнах Азії. Має великий досвід роботи в ланцюжку створення передової електроніки, брендованих бізнес-моделей та телекомунікаційних послуг.

Він також консультує інтернет-компанії щодо передової аналітики, розбудови потенціалу та руйнівних онлайн-стратегій. У своїй нинішній керівній ролі Мартін керував розробкою нових галузей знань та інструментів передової аналітики. Він є лідером Noble Intelligence, ініціативи McKinsey & Company, яка допомагає організаціям використовувати силу штучного інтелекту для гуманітарних цілей.

Кріс Бредлі

Кріс Бредлі — голова компанії McKinsey’s Strategy Practice, де працює над стратегічними перетвореннями організацій в сфері медіа, роздрібній торгівлі, гірничодобувній галузі, енергетиці та телекомунікаціях Австралії. Кріс допомагає установам робити великі кроки у відповідь на нову динаміку галузі, часто за допомогою програм стратегічних перетворень всього підприємства. Він генерує ідеї у різних галузях, і на сьогодні має досвід співпраці із 45 організаціями у 19 різних секторах.

Досвід Кріса охоплює засоби масової інформації, роздрібну торгівлю, енергетику, гірничодобувну промисловість, споживчі товари, одяг, залізничний транспорт та телекомунікації. Він має значний досвід консультацій у сфері роздрібної торгівлі в трьох країнах, включаючи гіпермаркети, бакалійні магазини, універмаги, магазини спеціального одягу, обладнання та побутову електроніку. У медіаіндустрії він допомагав клієнтам сміливо реагувати на занепад застарілих продуктів та випускати нові. В енергетичному секторі він допоміг електроенергетичним компаніям підготуватися до майбутніх викликів та направити загальнокорпоративні зусилля в зростання та трансформацію.

Кріс є співавтором впливової книги «Стратегія за межами хокейної ключки. Як у реальному житті відбувається стратегічне планування». Понад два мільйони людей прочитали його статті про побудову стратегій, їхню методологію та цифрові перепони на шляху до їх реалізації. Він проводив майстер-класи та семінари сотням управлінських команд з усього світу про те, як зробити їхні стратегії більш надійними, стабільними та перспективними для застосування у реальному житті. 

Інші книжки цього автора

Ви дивились

Фотографії