Свен Сміт — співголова компанії McKinsey & Company, допомагає розробляти стратегії та впроваджувати трансформації у провідних світових компаніях, очолює глобальну діяльність McKinsey у сфері зростання, працює з компаніями по всьому світу в таких галузях, як телекомунікації, високі технології, ЗМІ. У ролі співголови McKinsey Global Institute Сміт керує дослідженнями та звітами про світові економічні тенденції та такі теми: продуктивність та зростання, урбанізація, інновації й технології, ринки праці та їх майбутнє, розвиткові ринки та економічні перспективи Європи.
Аналізуючи фактори успіху, необхідні для зростання бізнесу, вивчаючи, як мегатренди впливають на нього, та визначаючи уроки диверсифікованого зростання, Свен спирається на ідеї, описані у «Стратегії за межами хокейної ключки» та «Гранулярності зростання» — двох книгах, написаних ним у співавторстві. Він допомагає розробити точку зору фірми на такі основні проблеми, як економічна нестабільність, інфляція та невизначеність, а також розробляє шляхи, що допомагають клієнтам давати раду наявним проблемам.
Попередні ролі, які Свен виконував у McKinsey, включають керівництво роботою фірми в Західній Європі та глобальну практику стратегій та корпоративних фінансів. До приходу в McKinsey у 1992 році Свен працював інженером та дослідником у лабораторіях Philips.
Стратегія за межами «хокейної ключки». Люди, ймовірності і переможні рішення (тверда обкладинка)
- Вартість від 29 грн
- Термін доставки 1-4 дні
- Доставляємо службою Нова Пошта
- Безкоштовна доставка від 1000 грн
- Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
- Повернення, обмін протягом 14 днів
- Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
- Картою VISA або MASTERCARD
- Apple Pay
- Google Pay
Побудувати бізнес-стратегію — легко, а ось побудувати успішну бізнес-стратегію — під силу не кожному. Більшість обговорень про це зводяться до створення гігантських документів, які ніхто не читатиме, або красиво розроблених презентацій, які забуваються уже наступного дня. Як зробити так, щоб стратегія розвитку вашого бізнесу запрацювала?
Над цим питанням не один рік билися експерти зі стратегії McKinsey&Company. І результатом їхньої роботи стала ця книга. Автори опитали десятки компаній щодо їхніх стратегій розвитку і визначили процес зростання компаній, які правильно обирали для себе цілі і пріоритети. На графіку зростання цей процес виглядав, як хокейна ключка. Однак цю «хокейну ключку» можна подолати — і зрости швидше, якісніше і простіше, оминаючи заїжджену схему. Саме про те, як це зробити, і розповість книжка.
Чим хороша книга Стратегія за межами хокейної ключки
- Автори - експерти зі стратегії McKinsey, які опитали десятки компаній щодо їхніх стратегій розвитку і визначили процес зростання компаній, які правильно обирали для себе цілі і пріоритети.
- Корисно прочитати маркетологам, директорам з розвитку, менеджерам зі стратегії, бренд-менеджерам та всім, хто формує плани компанії на майбутнє.
- Хокейна ключка у назві — це метафора кривої якісного зростання, яка на графіку дуже схожа саме на цей спортивний атрибут.