Є в наявності
Bizlit +380995622563
Є в наявності

Стартап в медиа. Опыт создания делового радио

Код товару: 90194
Код товару: 90194
305 грн
305

11 людей додали у Вишлист

На складі

Обкладинка

М'яка

К-ть сторінок

220 стр

ISBN

978-5-9614-1841-5

Формат

145х215 мм

Вага

330 г

Мова

російська

Опис книги Стартап в медиа. Опыт создания делового радио

Цитата
Звертаючись до читачів цієї книги, хочеться сказати: «Часи змінилися! Остаточно. Ми тепер точно знаємо, що наше життя залежить тільки від нас. Історія створення бізнесу, розказана так відверто, емоційно і чесно - найкраще тому підтвердження. Відкривайте свою першу сторінку в бізнесі!
Михайло Прохоров, підприємець



Я був причетний до цієї історії в самому її початку, а й уявити собі не міг, що в результаті сюжет її буде так хвацько закручений. Це справжнісінький трилер! Втім, медіабізнес і є трилер, адже виграти в цій безкомпромісній грі можна, тільки якщо йти проти течії, авторитетів і правил, коротше кажучи, треба бути хуліганом!
Євген Кисельов, телеведучий



Про що книга «Хулігани в бізнесі: Історія успіху Business FM»
Хуліган - людина, яка грубо порушує громадський порядок.
Тлумачний словник російської мови С.І. Ожегова і Н.Ю. Шведової

Герої цієї книги - хулігани. Вони порушують звичний порядок - працюють не так, як це прийнято на російському ринку: не використовують адміністративний ресурс; створюють незалежну ЗМІ, не маючи ніяких політичних цілей; розглядають своїх співробітників як рівноправних партнерів; навчаються у конкурентів і не вважають за потрібне це приховувати; будують прозору бізнес-структуру і не допускають можливості для корупції всередині компанії; НЕ розкрадають кошти інвесторів, а дбайливо і ефективно їх використовують; діють в інтересах цільової аудиторії.

Це одночасно і історія створення конкретного бізнесу - першої ділової радіостанції Business FM, і практичний кейс, який буде цікавий будь-якому бізнесмену: як початківцю, так і досвідченому.

Чому книга «Хулігани в бізнесі» гідна прочитання

  • Кожен бізнесмен - завжди трохи хуліган, адже щоб виділитися в натовпі, потрібно порушувати правила і діяти не так, як оточуючі. У Росії прийнято робити бізнес «криво» - через зв'язку і хабарі; і саме тому йти «прямо» вважається самим справжнім хуліганством. Ніхто не очікував, що у цих хлопців - без досвіду, без зв'язків в галузі, без «даху» все вийде. Але вийшло. Увімкніть радіо на 87,5 FM, щоб перевірити це. Чи не Боги горщики обпалюють!
  • Дуже рідко творці бізнесу, особливо відомого широкій публіці, вирішуються відверто розповісти про те, «як все було», що у них вийшло, що не вийшло і чому вони діяли саме так, а не інакше. Business FM спочатку створювався як прозорий бізнес, тому і розповідь про нього вийшов таким чесним.
  • Ця книга, по суті, є класичним кейсом по створенню бізнесу, де через дії реальних героїв проекту Business FM наочно показані всі етапи, які повинен пройти будь-який бізнесмен: формулювання ідеї, дослідження ринку, взаємини з інвестором, створення інфраструктури, наймання персоналу, тестування та пробні пуски, старт бізнесу, просування і реклама, зміни формату та ін.
  • Найважливіше: ця книга просто зобов'язана стати прикладом для наслідування. У Росії дуже багато сміливих людей, яким не вистачає впевненості зробити перший крок до незалежності. Буде здорово, якщо ця книга допоможе спонукати їх до «хорошому хуліганства» - тобто здатності йти вперед і реалізовувати свої ідеї без оглядки на оточуючих.
  • Можна по-різному ставиться до слова «хуліган», але саме «правильні» хулігани - а зовсім не ботаніки рухають історію вперед!


Для кого ця книга
Книга буде цікава кожному, хто впевнений, що працювати на себе крутіше, ніж на державу або на «дядю»; всім, кого цікавить досвід організації успішної компанії, а також тим, хто регулярно слухає Business FM.

Відгуки про Стартап в медиа. Опыт создания делового радио

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Стартап в медиа. Опыт создания делового радио відгуки

Автори книги Стартап в медиа. Опыт создания делового радио

Юрий Воскресенский
Бизнес-тренер, консультант, публицист, управляющий партнер «ICU – Интегрированные коммуникации и маркетинг здравого смысла». Прошел путь от репортера до главного редактора. Был военным... Подробнее