Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Код товара: 116880 |
7 человек добавили в Вишлист
Автор: Філіп Котлер, Гары Армстронг
Издательство: Диалектика-Вільямс
Переплет
Мягкий
К-во страниц
880 стр
ISBN
978-617-7812-04-2
Формат
145х215 мм
Язык
украинский
Спільними зусиллями двох відомих фахівців - Гарі Армстронга та Філіпа Котлера - був створений прекрасний підручник з маркетингу для початківців. Книга "Основи маркетингу" в популярній, захоплюючій і доступній формі познайомить вас з основами маркетингу. У книзі напрочуд вдало поєднуються теоретичні відомості, приклади їх практичного застосування в реальному житті і спеціальні методичні прийоми, що полегшують засвоєння матеріалу. Остання особливість робить цю книгу корисною не тільки для студентів, а й для викладачів. Крім того, вся книга буквально "напхана" стосовно перспектив розвитку маркетингу, пов'язаних з новими маркетинговими технологіями, Internet, електронними базами даних, особливостями проведення досліджень в Web та використанням технологічних переваг глобальних комунікацій. В кінці кожного розділу вміщено розділ, пов'язаний з роботою в мережі Інтернет, який дозволить всім читачам ближче познайомитися з захоплюючим світом інтерактивного маркетингу.