Есть в наличии
Bizlit +380995622563

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Есть в наличии

Основи маркетингу

Код товара: 116880
Код товара: 116880
1250 грн
1250

4 человека добавили в Вишлист

На складе

Переплет

Мягкий

К-во страниц

880 стр

ISBN

978-617-7812-04-2

Формат

145х215 мм

Язык

украинский

Описание книги Основи маркетингу

Спільними зусиллями двох відомих фахівців - Гарі Армстронга та Філіпа Котлера - був створений прекрасний підручник з маркетингу для початківців. Книга "Основи маркетингу" в популярній, захоплюючій і доступній формі познайомить вас з основами маркетингу. У книзі напрочуд вдало поєднуються теоретичні відомості, приклади їх практичного застосування в реальному житті і спеціальні методичні прийоми, що полегшують засвоєння матеріалу. Остання особливість робить цю книгу корисною не тільки для студентів, а й для викладачів. Крім того, вся книга буквально "напхана" стосовно перспектив розвитку маркетингу, пов'язаних з новими маркетинговими технологіями, Internet, електронними базами даних, особливостями проведення досліджень в Web та використанням технологічних переваг глобальних комунікацій. В кінці кожного розділу вміщено розділ, пов'язаний з роботою в мережі Інтернет, який дозволить всім читачам ближче познайомитися з захоплюючим світом інтерактивного маркетингу.

Отзывы о Основи маркетингу

0 / 5

5 звёзд

0

4 звезды

0

3 звезды

0

2 звезды

0

1 звезда

0


Основи маркетингу отзывы

Авторы книги Основи маркетингу

Філіп Котлер
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-filip-kotler-90x120.jpg
Профессор международного маркетинга Kellog Graduate School of Management при Северо-Западном университете. Ему присвоена почетная докторская степень Стокгольмского университета, Цюрихского... Подробнее