Отримай знижку до 20% на продукцію видавництва МонолитBizz
Код товару: 98170 |
2
|
Отримай знижку до 20% на продукцію видавництва МонолитBizz
Доставка:
Гарантія:
Варіанти оплати:
Автор: Радислав Гандапас
Видавництво: МонолитBizz
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
296 стр
ISBN
978-617-577-119-8
Формат
148х210 мм
Мова
українська
«Харизма лідера» - систематизоване і одночасно просте для сприйняття дослідження такого загадкового досі феномена справжнього лідерства, як харизма. Радислав Гандапас розкриває всі секрети на шляху до отримання цієї зовсім не міфічної і не суто вродженої риси. Книга стане в нагоді як недосвідченому новачкові, так і навчаному досвідом управлінцю.
Про книгу
Деякі люди мають непояснений вплив на оточення, вони ніби наділені даром викликати захоплення й вести за собою інших навіть у пекло. Вони досягають приголомшливих успіхів у бізнесі та політиці, здаються природженими лідерами, суперменами, надлюдьми. Що дає їм таку силу?
Харизма.
На думку Радислава Гандапаса, це не містичний дар, а явище об'єктивної реальності, яке цілком можна "розщепити" й долідити. Він ділиться результатами свого дослідження на прикладі видатних особистостей минулого й сучасності, показує, як звичайні на перший погляд люди перетворюються на проводирів і творя історію. Аналізує складники харизми як потужного інструмента влади, психологію, осолбивості іміджу й каомунікацій тощо, а також говорить про харизму оргнізацій і брендів.
Книжка стане у пригоді публічним людям, керівникам і всім, хто цікавиться психологією лідерства.
ЦИТАТИ З КНИГИ
Американський соціальний психолог Вільям Шутц уважав, що в кожної людини є три головні міжособистісні потреби: залучення до життя групи, відчуття себе її частиною; відчуття контролю, здатності впливати на інших членів групи; відчуття довіри, близькі взаємини між членами групи. Лідер — людина, здатна задовольняти ці потреби підлеглих і стежити за тим, щоб вони не відвертали увагу людей від основної мети. Лідер — це контактна точка групи з реальністю, і харизма лідера виникає саме в цій точці. Орієнтуючись на ці потреби, осмислюючи їх, можна керувати своїм впливом. Ті, кого ведуть, повинні не просто йти, а йти з натхненням.
Чи можна «стати» харизматичним лідером? Відповідь очевидна: так. Вроджена харизма, харизма як дар долі чи спадковості — це міф. Він вигідний людям, у яких вже є влада, оскільки міф про вроджену харизму здатний переконати «підданих» у винятковості лідерів. Він може бути вигідний людям, які від народження мають певні таланти чи здібності й остерігаються конкуренції. Але лідери не особлива раса і не особливий підвид людей.
Харизма — це відображене світло, ефект, який людина здатна створювати в певних групах, цільових аудиторіях. Це уявлення, яке створюється про неї в оточення; те, як інші реагують на її слова, вчинки і жести.
Харизма — це й імідж, і здібності особистості, і модель комунікації, і елемент містики, загадки, міфу. І головне не те, з чого вона складається, а для чого вона потрібна. Відповідь оманливо проста: призначення харизми, її функція — вплив на людей.
Навіть якщо харизматик веде і посилає людей на смерть, сам він залишається в зоні максимально можливого комфорту. Він не жертвує собою заради суспільства, не прагне бути героїчним прикладом, символом самопожертви. Головна для нього модель — не підставлятися, а виставляти вперед інших людей. Нехай вони прикриють його своїми грудьми від ворожої кулі чи штика.
Це здатність переконувати людей, захоплювати їх своїми ідеями і вести за собою навіть у зону сильного дискомфорту. Завдяки цій здатності харизматика сприймають як виняткову особистість, яка має особливі сили і здібності, як людину, єдино гідну ролі лідера
ВІДЕО ЗА ТЕМОЮ