Немає в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!

Немає в наявності

Управление конфликтом. Что делать, если вы столкнулись с невыполненными обещаниями, обманутыми ожиданиями и агрессивным поведением

Код товару: 97793
Ціна формується
0

11 людей додали у Вишлист

Скоро у продажу
Дата надходження поки не відома

Обкладинка

М'яка

К-ть сторінок

256 стр

ISBN

978-5-8459-1813-0

Формат

170х240 мм

Мова

російська

Опис книги Управление конфликтом. Что делать, если вы столкнулись с невыполненными обещаниями, обманутыми ожиданиями и агрессивным поведением

Ви напевно не раз опинялися в ситуаціях конфлікту, коли відносини напружені до межі, вас не бажають вислухати, і ви зриваєтеся на крик - чи демонстративно замовкаєте. Ви прекрасно розумієте, що проблему таким шляхом не вирішити, але просто не знаєте, як себе вести. Якщо ситуація повторюється, то повторюється і ваша реакція, і з часом проблема стає нерозв'язною, а ви повільно, але вірно рухаєтеся до неврозу. З такими ситуаціями і такою реакцією прекрасно знайомі автори цієї надзвичайно цікавої і корисної книги - вони називають це ситуацією конфронтації. Автори навчать вас конструктивній поведінці в зовсім, здавалося б, деструктивних конфліктах. Прості моделі допоможуть вам не боятися конфліктів, відстоювати власну думку і при цьому не псувати відносини з оточуючими.

Дана книга є продовженням першої книги цих же авторів - Ведення переговорів в екстремальних ситуаціях: що і як говорити, коли ставки високі. У родині, на роботі, серед малознайомих людей і в дружній компанії вам знадобляться поради, які пропонують автори книги Управління конфліктом: що робити, якщо ви зіткнулися з невиконаними обіцянками, обдуреними очікуваннями і агресивною поведінкою.

Книга розрахована на найширшу читацьку аудиторію.

Моя порада для тих, хто вирішив обмежитися читанням лише однієї книги з менеджменту: нехай цією книгою буде Управління конфліктом.

Я наполягаю на цьому!
Том Пітерс

Навчившись правильно поводитися при виникненні конфліктів, ви відкриєте перед собою нові горизонти як у відносинах з окремими людьми, так і у взаємодії з колективом.
Кен Бланшар, автор книги Одномінутний менеджер

Відгуки про Управление конфликтом. Что делать, если вы столкнулись с невыполненными обещаниями, обманутыми ожиданиями и агрессивным поведением

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Управление конфликтом. Что делать, если вы столкнулись с невыполненными обещаниями, обманутыми ожиданиями и агрессивным поведением відгуки

Автори книги Управление конфликтом. Что делать, если вы столкнулись с невыполненными обещаниями, обманутыми ожиданиями и агрессивным поведением

Эл Свитцер
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/jel-svitcer-90x120.jpg
Эл Свитцер — коуч и преподаватель Marriott School of Management и Michigan Executive Development Center.
Рон Макмиллан
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/ron-makmillan-90x120.jpg
Рон Макмиллан — сооснователь Covey Leadership Center. Вот уже 25 лет Рон изучает вопросы лидерства, командообразования и эффективности.
Джозеф Гренни
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/dzhozef-grenni-90x120.jpg
Джозеф Гренни — известный спикер и эксперт в области бизнес-стратегий. Консультирует многие компании из списка Fortune 500.
Керри Паттерсон
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/kerri-patterson-90x120.jpg
Керри Паттерсон — автор четырех бестселлеров New York Times и многочисленных статей, преподаватель, автор учебных программ, получавших профессиональные награды. За выдающийся вклад в развитие науки... Подробнее