Немає в наявності
Bizlit +380995622563
Немає в наявності

Психология убеждения. Важные мелочи, гарантирующие успех (Обложка)

Код товару: 1771
Код товару: 1771
147 грн
147

22 людини додали у Вишлист

Нема в продажі

Обкладинка

М'яка

К-ть сторінок

288 стр

ISBN

978-5-496-01579-0

Формат

170x240 мм

Мова

російська

Опис книги Психология убеждения. Важные мелочи, гарантирующие успех (Обложка)

Нова книга Чалдини - потужний прорив в складному мистецтві переконання, більше 50 дивно простих способів впливу на людей. Не важливо, кого вам треба переконати і в чому: начальника - підтримати ідею, колегу - допомогти з проектом, клієнта - зробити покупку, дружина - винести сміття, дитини - виконати домашнє завдання без примх ... Питання в іншому.

Що конкретно можна змінити в вашому підході, щоб переконувати набагато ефективніше? Старі методи більше не працюють. В епоху кризи довіри і надлишку інформації потрібні нові технології переконання. Люди все частіше приймають рішення, спираючись не на самій інформації, а на контексті, в якому ця інформація представлена.

У сучасному світі саме маленькі зміни здатні надавати сильний вплив. Зміни, які ви зможете негайно застосувати на практиці. Зміни, завдяки яким ваша здатність переконувати різко зросте. Це і є важливі дрібниці. Коли справа стосується впливу і переконання, саме вони гарантують успіх!

Відгуки про Психология убеждения. Важные мелочи, гарантирующие успех (Обложка)

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Психология убеждения. Важные мелочи, гарантирующие успех (Обложка) відгуки

Автори книги Психология убеждения. Важные мелочи, гарантирующие успех (Обложка)

Ной Гольдштейн
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-noa-goldshtejn-90x120.jpg
Ной Гольдштейн — преподаватель Высшей школы бизнеса Чикагского университета. Удостоен исследовательских стипендий и грантов нескольких государственных учреждений США, в том числе Национального... Подробнее
Стив Мартин
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-stiv-martin-90x120.jpg
Стив Мартин — руководитель компании Influence At Work («Влияние в сфере профессиональной деятельности», Великобритания). Обучает и консультирует на основе стратегий, описанных в книге «Психология... Подробнее
Роберт Чалдини
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-robert-chaldini-90x120.jpg
Роберт Чалдини — регент-профессор психологии и маркетинга госуниверситета Аризоны. Это наиболее часто цитируемый в мире эксперт по вопросам влияния и убеждения и автор новаторской книги «Психология... Подробнее