Bizlit +380995622563
Є в наявності
Акция

Великий розпродаж книжок

Дізнатись детальніше

Помощь. Как ее предлагать, оказывать и принимать

Код товару: 102988

Автор: Эдгар Шейн

Видавництво: Манн, Иванов и Фербер
Код товару: 102988
Акція

Великий розпродаж книжок

Дізнатись детальніше
336 грн
202 грн
202

7 людин додали у Вишлист

На складі

Автор: Эдгар Шейн

Видавництво: Манн, Иванов и Фербер

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

192 стр

ISBN

978-5-00117-843-9

Формат

145х215 мм

Мова

російська

Опис книги Помощь. Как ее предлагать, оказывать и принимать

Книга гуру організаційного розвитку Едгара Шейна про фундаментальну діяльності людини - допомоги: про те, як її пропонувати і приймати. Допомога лежить в основі будь-яких людських відносин: мати годує новонародженого; коханий, друг або чоловік підтримують наші задумки; учасник команди вносить особистий внесок у її успіх; лікар лікує пацієнта; організаційний консультант або коуч сприяє індивідуальному, груповому або організаційного розвитку.

Допомога - це найважливіший фактор нашого розвитку. Ми часто сприймаємо її як належне і вимовляємо це слово, як правило, в негативному контексті: «він не допоміг мені». І хоча відносини допомоги пронизують наше життя, ми мало замислюємося про емоційну складову цього процесу. Допомога - це процес, в якому ми свідомо хочемо зробити щось корисне для іншого.

Ми вкладаємо в ці відносини час, емоції, ідеї, дії і чекаємо чогось натомість, як мінімум слів подяки. При дотриманні цього правила обидві сторони задоволені. На практиці, на жаль, все складається не так райдужно (наприклад, допомога була надана несвоєчасно, недостатньо або не в тому вигляді, або не дивлячись на готовність посприяти, в ньому не потребували), і ми ризикуємо втратити своє становище.

У цій книзі професор і фахівець з організаційної психології Едгар Шейн аналізує динаміку відносин допомоги, спираючись на важливість довіри, і розповідає, як вести себе потенційному помічникові (щоб його дії досягли мети), і тому, хто потребує допомоги (щоб полегшити процес) . Шейн прийшов до висновку, що соціальні та психологічні механізми допомоги однакові, будь то керівництво, навчання співробітників організації або турбота про хворого чоловіка. Тому в книзі наводиться безліч прикладів з різних сфер життя.

Для кого ця книга

Для всіх, хто приймає і пропонує допомогу: від менеджерів і підприємців до волонтерів і батьків.

Відгуки про Помощь. Как ее предлагать, оказывать и принимать

0 / 5


5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Помощь. Как ее предлагать, оказывать и принимать відгуки

Автори книги Помощь. Как ее предлагать, оказывать и принимать

https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/jedgar-shejn-90x120.jpg
Эдгар Шейн — американский психолог (родившийся в Швейцарии в 1928 году), профессор известной международной школы менеджмента MIT Sloan. Получил степень магистра психологии в Стэнфордском... Подробнее