Bizlit +38 (099) 562-25-63
Неформальне лідерство. Як надихати команду та досягати результатів

Неформальне лідерство. Як надихати команду та досягати результатів

215 грн
215
1 людина додала у Вишлист
Очікується
Дата надходження поки не відома
Обкладинка Тверда
К-ть сторінок 224 стр
ISBN 978-617-12-9325-0
Формат 150x220 мм
Мова українська
Доставка:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay

Новий час дикутає нові умови для керівників та підлеглих. Старі бюрократичні схеми більше не діють, а працівники можуть працювати з будь-якого куточку світу. Епоха змін та нестабільності вимагає нових лідерів та керівників, здатних швидко та гнучко реагувати на будь-які виклики часу. І саме таким новим неформальним лідером можете стати саме ви. Як надихати співробітників та зміцнити корпоративний дух? Чого варто уникати в комунікації з колегами та як підвищити їхню продуктивність без стресу та ультиматумів? На чому базується команда мрії? Що потрібно для формування високоефективного колективу? Якими обов’язковими навичками має володіти неформальний лідер? Як перетворити колег і партнерів на товаришів по команді й переформатувати застарілу модель співпраці? І як стати керівником, якого хочеться наслідувати? Докладно й цікаво, спираючись на понад 30-річний досвід, про це розповідає Кейт Феррацці. Колишній топ-менеджер відомих компаній, він вже багато років успішно працює бізнестренером у власній компанії Ferrazzi Greenlight, навчаючи навичок ділового спілкування керівників найкращих компаній світу.

Показати повністю
Відгуки про Неформальне лідерство. Як надихати команду та досягати результатів
0 / 5
Залишити відгук
Кейт Феррацці
Avatar
Кейт Феррацці — «один із найбільш товариських людей у ​​світі» за версією Forbes. Учасники Світового економічного форуму назвали його «Глобальним лідером майбутнього». Автор двох бестселерів про нетворкінгу, засновника та СЕО консалтингової компанії Greenlight. Регулярно виступає на CNN та CNBC. Пише статті для Forbes, Inc., Fast Company, Wall Street Journal, Harvard Business Review, Reader's Digest.
 
Раніше очолював маркетинговий напрямок у Starwood Hotels, відповідав за такі бренди, як Sheraton, Westin, The Luxury Collection, St. Regis, W Hotels. Також був директором з маркетингу у Deloitte Consulting. Саме завдяки розробленій ним маркетинговій стратегії впізнаваність цього бренду зросла рекордними для галузі темпами, піднявши компанію на верхівки рейтингів.

Ви дивились

Фотографії