Немає в наявності
Bizlit +380995622563
Немає в наявності

Продавая незримое. Руководство по современному маркетингу услуг

Код товару: 534

Автор: Гарри Беквит

Видавництво: Альпина Паблишер
Код товару: 534
250 грн
250

18 людей додали у Вишлист

Очікується
Наявність не раніше, ніж через 30 днів

Автор: Гарри Беквит

Видавництво: Альпина Паблишер

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

224 стр

ISBN

978-5-9614-4663-0

Формат

145х215 мм

Вага

316 г

Мова

російська

Опис книги Продавая незримое. Руководство по современному маркетингу услуг

Цитата

«Новий маркетинг - більше, ніж спосіб робити щось, це образ мислення. Він починається з розуміння відмінних рис послуги - її невидимості і невідчутності - і особливостей потенційних споживачів і користувачів цієї послуги: їх страху, браку часу, найчастіше нелогічних шляхів, якими вони приходять до прийняття рішення, найважливіших стимулів і потреб, що визначають їх поведінку ». Гаррі Беквіт

Про що книга «Продаючи незрима: Керівництво по сучасному маркетингу послуг»

Про одну з найбільш складних сфер діяльності - про маркетинг послуг. На практичних прикладах роботи як великих компаній, таких як Federal Express і Citicorp, так і невеликих приватних підприємств, книга розповідає про те, як продавати, стимулювати збут і збільшувати число продажів товару, який не можна почути, побачити чи помацати.

Чому книга «Продаючи незрима» гідна прочитання

  • Книга заснована на двадцятип'ятилітньому досвіді роботи автора з тисячами професійних бізнесменів.
  • Вона лаконічна, захоплююча і містить сотні практичних і легких для реалізації прийомів і стратегій.
  • Це інструкція до того, як мислити, щоб домагатися вражаючих успіхів.

Для кого ця книга

Для всіх фахівців, що займаються маркетингом: і для тих 80%, хто не виробляє товари, і для решти 20%, які їх виробляють.

Хто автор

Гаррі Беквіт - засновник компанії Beckwith Advertising and Marketing, працював з чотирма з 100 кращих американських підприємств сфери послуг, дев'ятьма фірмами, що входять в рейтинг 500 найбільш успішних компаній журналу Fortune. У минулому творчий керівник одного з найбільш шанованих рекламних агентств Америки, володар премії Effie Американської асоціації маркетингу.

Відгуки про Продавая незримое. Руководство по современному маркетингу услуг

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Продавая незримое. Руководство по современному маркетингу услуг відгуки

Автори книги Продавая незримое. Руководство по современному маркетингу услуг

Гарри Беквит
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/garri-bekvit-90x120.jpg
Является основателем компании Beckwith Advertising and Marketing. Он работал с четырьмя из 100 лучших американских предприятий сферы услуг, девятью фирмами, входящими в рейтинг 500 наиболее... Подробнее