Bizlit +380995622563
Немає в наявності

Выход из кризиса. Новая парадигма управления людьми, системами и процессами

Код товару: 707
Выход из кризиса. Новая парадигма управления людьми, системами и процессами книга купить

Автор: Эдвардс Деминг

Видавництво: Альпина Паблишер
Код товару: 707
474 грн
474

11 людин додали у Вишлист

Очікується
Наявність не раніше, ніж через 30 днів

Автор: Эдвардс Деминг

Видавництво: Альпина Паблишер

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

417 стр

ISBN

978-5-9614-4717-0

Формат

170х240 мм

Вага

670 г

Мова

російська

Опис книги Выход из кризиса. Новая парадигма управления людьми, системами и процессами

Цитата

Якість для виробничого робітника - це перш за все можливість отримувати задоволення від роботи, пишатися своєю майстерністю. Підвищуючи якість, ми перетворюємо безцільно витрачені людино-години і не повністю використане машинне час в відмінну продукцію і чудові послуги. В результаті виникає ланцюгова реакція - знижуються витрати, підвищується конкурентоспроможність, люди на виробництві відчувають себе більш щасливими, робочі місця примножуються.

Едвардс Демінг

Про що книга «Вихід з кризи: Нова парадигма управління людьми, системами і процесами»

Книга кидає інтелектуальний і моральний виклик стереотипам традиційного менеджменту. Революційна теорія, викладена автором видання, пропонує філософію, методи і управлінські технології, необхідні для побудови стійкого, ефективного бізнесу, що забезпечує баланс інтересів усіх зацікавлених сторін: споживачів, співробітників, власників, постачальників, суспільства в цілому. Ця книга з'явилася чверть століття назад і вперше була опублікована в США. Приводом для її написання стала криза, яку переживала в ті часи американська промисловість. Книга викликала гарячу полеміку, яка не припиняється досі.

Чому книга «Вихід з кризи» гідна прочитання

  • Прочитавши цю книгу, ви відкриєте для себе 14 принципів побудови глобально конкурентоспроможного бізнесу, отримаєте відповіді на питання, як об'єднати людей навколо однієї мети, як домогтися командної в істинному розумінні цього слова роботи, як створити атмосферу довіри між співробітниками, між співробітниками і керівництвом, між керівниками і власниками бізнесу.
  • Читач відкриє для себе необмежені можливості, які надає постійне підвищення якості, коли в результаті виграють і компанія, і покупець. Пропоновані в книзі принципи і концепції ілюструються численними прикладами з різних галузей промисловості, сфери послуг і управління.
  • Викладена в книзі теорія пропонує не тільки нову концептуальну, науково-методологічну базу менеджменту, а й інше світобачення, іншу ціннісну орієнтацію, що вимагає глибокого перетворення сучасної практики.
  • Книга буде цікава керівникам усіх рівнів, підприємцям, інженерно-технічним працівникам, а також викладачам і студентам організаційно-управлінських і інженерних спеціальностей.

Хто автор

Професор Едвардс Демінг - видатний консультант, один з авторів «японського економічного дива», творець новаторського вчення про менеджмент, названий співвітчизниками «рожевим професором», «революціонером капіталізму», один з найвпливовіших фахівців в області якості в XX столітті, чия філософія якості виходить далеко за рамки інженерних методів, охоплюючи «стратегію і тактику управління стилем життя».

Відгуки про Выход из кризиса. Новая парадигма управления людьми, системами и процессами

0 / 5


5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Выход из кризиса. Новая парадигма управления людьми, системами и процессами відгуки

Автори книги Выход из кризиса. Новая парадигма управления людьми, системами и процессами

https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-jedvards-deming-90x120.jpg
(14 октября 1900 — 20 декабря 1993), также известен как Эдвард Дeминг, — американский ученый, статистик и консультант по теории управления качеством. Наибольшую известность Деминг приобрел за свои... Подробнее