Код товару: 548 |
Доставка:
Гарантія:
Варіанти оплати:
Автор: Говард Шульц, Дори Джонс Йенг
Видавництво: Стокгольмская школа экономики в Санкт - Петербурге
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
286 стр
ISBN
978-5-9614-5429-1
Формат
170x240 мм
Вага
580 г
Мова
російська
Цитата
Ця книга - детальна хроніка того, як успішна компанія завоювала всесвітню славу, вклавши душу в свою справу.
Business Times
Про що книга «Як чашка за чашкою будувалася Starbucks»
Говард Шульц став генеральним директором Starbucks в 1987 р і за наступні роки перетворив її з невеликої фірми з шістьма кавовими магазинами в інтернаціональний бізнес, що працює в 50 країнах світу. У цій книзі - історія Starbucks, але це не звичайна success story, повна поступок і компромісів. Ця історія - доказ того, що компанія може забезпечувати стабільно високий прибуток і не жертвувати при цьому своїми принципами - ставитися до співробітників і клієнтів з любов'ю і повагою, незмінно пропонуючи їм продукт і сервіс вищої якості.
Чому книга «Як чашка за чашкою будувалася Starbucks» гідна прочитання
Для кого ця книга
Ця книга - must read не тільки для фанатів Starbucks (що очевидно), але і для всіх тих, хто хоче дізнатися секрет успіху компанії і заразитися ентузіазмом Говарда Шульца, здатного, здається, знайти вихід з найвідчайдушніших ситуацій і побачити можливості там, де інші не здогадуються шукати.