Немає в наявності
Bizlit +380995622563
Немає в наявності

Стратегия голубого океана. Как найти или создать рынок, свободный от других игроков

Код товару: 65
2
500 грн
500

60 людей додали у Вишлист

| 2
Очікується
Наявність не раніше, ніж через 30 днів

Видавництво:

Манн, Иванов и Фербер

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

304 стр

ISBN

978-5-91657-347-3

Формат

164 х 235 мм

Вага

550 г

Мова

російська

5.00 5 2

Опис книги Стратегия голубого океана. Как найти или создать рынок, свободный от других игроков

Ми звикли думати, що конкуренція - це символ здорового бізнесу. Однак з кожним роком конкуренція стає все більш і більш напруженою, а боротьба за симпатії споживача (і його гаманець) - все більш кровопролитною. Бізнес-океан став червоного кольору, і виживати в ньому стає все важче.

Автори «Стратегії» впевнені - потрібно відійти в сторону і придумати щось зовсім нове. І тоді в спокійних водах «Блакитного океану» ваш бізнес доб'ється бажаного росту. Чан Кім та Моборн пропонують докладні інструкції по виведенню компанії зі стану конкурентного стресу і створення абсолютно нової бізнес-моделі.

Ця книга переведена на 40 мов і видана тиражем понад 2 мільйони копій, вона двічі потрапляла в десятку кращих бізнес-книг десятиліття, стала найкращою бізнес-книгою 2005 на Франкфуртському книжковому виставці і отримала безліч інших нагород від авторитетних ділових видань. За 7 років, що минули з моменту публікації, книга не покидала Топ-10 кращих ділових книг на Amazon.com і зібрала там більше 250 позитивних відгуків. Прийшов час познайомити вітчизняного читача з однією з кращих бізнес-книг сучасності.

« Стратегія блакитного океану » - це не просто книга, а ціла філософія успішності. Існує навіть однойменний бізнес-інститут.

Відгук на книгу Стратегія блакитного океану

Огляд книги Стратегія блакитного океану

Відгуки про Стратегия голубого океана. Как найти или создать рынок, свободный от других игроков

5.00 / 5

5 зірок

2

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Стратегия голубого океана. Как найти или создать рынок, свободный от других игроков відгуки

Автори книги Стратегия голубого океана. Как найти или создать рынок, свободный от других игроков

Рене Моборн
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-rene-moborn-90x120.jpg
Рене Моборн – профессор стратегии в INSEAD, директор Института стратегии голубого океана INSEAD, заняла второе место в списке Thinkers50 в 2011 г. (единственная женщина, поднявшаяся в этом списке... Подробнее
Чан Ким
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-chan-kim-90x120.jpg
Профессор Чан Ким — руководитель кафедры стратегического менеджмента INSEAD (Франция), советник Европейского Союза и член Мирового экономического форума в Давосе. Он входит пятерку World Thinkers... Подробнее