Bizlit +380995622563
Є в наявності

Стратегия голубого океана. Как найти или создать рынок, свободный от других игроков

Код товару: 79341
4
525 грн
525

150 людин додали у Вишлист

| 4
На складі

Видавництво:

Манн, Иванов и Фербер

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

336 стр

ISBN

978-5-00100-258-1

Формат

145х215 мм

Мова

російська

5.00 5 4

Опис книги Стратегия голубого океана. Как найти или создать рынок, свободный от других игроков

Бізнес - особлива сфера, яка постійно розвивається і вимагає колосальної роботи з удосконалення відповідно до мінливими тенденціями світової економіки. Як вирватися за межі конкуренції і навчитися створювати таке ринковий простір, в якому вона буде не потрібна? Як робити товари і послуги для прибуткового зростання, затребувані у всьому світі?

На ці та інші запитання відповідає книга Стратегія блакитного океану, Чан Кім. Розкриваючи об'ємну і глибоку тему, автор з колегами і однодумцями на конкретних прикладах і з цікавими поясненнями структуровано викладає інформацію, тому читати світовий бестселер можна навіть тим, хто тільки починає знаходити відповіді на важливі економічні питання.

Основна ідея, яку позиціонують Чан Кім і Рене Моборн - це новий вільний ринок. Вони пропонують повну відмову від конкуренції і створення стратегії Блакитного Океану замість «червоного», який вже існує і дає мінімальну кількість прибутку.

Посібник складається з:

  • практичних інструментів, які дають правильне розуміння бізнесу;
  • слушних порад, які допомагають уникнути конкуренції з мінімальними витратами;
  • алгоритмів з пошуку нового шляху розвитку;
  • характеристик ідеальної стратегії гравця на ринку товарів і послуг;
  • наочних прикладів з досвіду інших компаній.

Купити книгу Стратегія блакитного океану потрібно для того, щоб навчитися моніторити й оцінювати особисті ідеї, а також можливості їх втілення в життя. Тут можна знайти компетентні поради і рекомендації щодо усунення складнощів, щоб бізнес з кожним роком міг ставати тільки краще.

Відгуки про Стратегия голубого океана. Как найти или создать рынок, свободный от других игроков

5.00 / 5


5 зірок

4

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Стратегия голубого океана. Как найти или создать рынок, свободный от других игроков відгуки

Автори книги Стратегия голубого океана. Как найти или создать рынок, свободный от других игроков

https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-rene-moborn-90x120.jpg
Рене Моборн – профессор стратегии в INSEAD, директор Института стратегии голубого океана INSEAD, заняла второе место в списке Thinkers50 в 2011 г. (единственная женщина, поднявшаяся в этом списке... Подробнее
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-chan-kim-90x120.jpg
Профессор Чан Ким — руководитель кафедры стратегического менеджмента INSEAD (Франция), советник Европейского Союза и член Мирового экономического форума в Давосе. Он входит пятерку World Thinkers... Подробнее