Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!
Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!
Код товару: 80238 |
Автор: Кевин Лейн Келлер
Видавництво: Диалектика Вильямс
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
704 стр
ISBN
978-5-8459-2114-7
Формат
170х240 мм
Мова
російська
Автор книги пропонує менеджерам ефективні концепції і практичні методи, що дозволяють підвищити довгострокову прибутковість стратегій управління торговою маркою, а також приклади з практики відомих компаній США та інших країн.
Сьогодні ніхто не сумнівається, що торгова марка - один з найцінніших активів компанії. Однак створення і "вирощування" ефективної торгової марки вимагає чималих зусиль і часу. У книзі читач познайомиться з поняттями корпоративних торгових марок, сімейств торгових марок, індивідуальних торгових марок; з концепцією капіталу марки і трьома основними способами формування капіталу марки; з різними системами вимірювання капіталу марки; з альтернативними стратегіями брендингу та способами вибудовування ієрархій торгових марок і формування портфелів торгових марок; зі способами коригування стратегій брендингу в зв'язку зі зміною обставин і для врахування національних особливостей з метою максимізації капіталу марки.
Книга буде цікава різним читачам - студентам, менеджерам і аналітикам, вищому керівництву великого, середнього і малого бізнесу, маркетологам.