Немає в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!

Немає в наявності

Стратегический бренд-менеджмент. Создание, оценка и управление марочным капиталом

Код товару: 80238
Код товару: 80238
1020 грн
1020

11 людей додали у Вишлист

Скоро у продажу
Дата надходження поки не відома

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

704 стр

ISBN

978-5-8459-2114-7

Формат

170х240 мм

Мова

російська

Опис книги Стратегический бренд-менеджмент. Создание, оценка и управление марочным капиталом

Автор книги пропонує менеджерам ефективні концепції і практичні методи, що дозволяють підвищити довгострокову прибутковість стратегій управління торговою маркою, а також приклади з практики відомих компаній США та інших країн.

Сьогодні ніхто не сумнівається, що торгова марка - один з найцінніших активів компанії. Однак створення і "вирощування" ефективної торгової марки вимагає чималих зусиль і часу. У книзі читач познайомиться з поняттями корпоративних торгових марок, сімейств торгових марок, індивідуальних торгових марок; з концепцією капіталу марки і трьома основними способами формування капіталу марки; з різними системами вимірювання капіталу марки; з альтернативними стратегіями брендингу та способами вибудовування ієрархій торгових марок і формування портфелів торгових марок; зі способами коригування стратегій брендингу в зв'язку зі зміною обставин і для врахування національних особливостей з метою максимізації капіталу марки.

Книга буде цікава різним читачам - студентам, менеджерам і аналітикам, вищому керівництву великого, середнього і малого бізнесу, маркетологам.

Відгуки про Стратегический бренд-менеджмент. Создание, оценка и управление марочным капиталом

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Стратегический бренд-менеджмент. Создание, оценка и управление марочным капиталом відгуки