Немає в наявності
Bizlit +380995622563
Немає в наявності

Набирая очки

Код товару: 3383
Набирая очки книга купить
Код товару: 3383
Ціна формується
0

1 людина додала у Вишлист

Скоро у продажу
Дата надходження поки не відома

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

304 стр

ISBN

966-8644-700

Мова

російська

Опис книги Набирая очки

З введенням в 1995 році "Клубної карти" - найуспішнішою схеми лояльності в світі з усіх, що застосовувалися роздрібними торговельними компаніями, - Tesco перейшла на новий рівень взаємовідносин з клієнтами. Сьогодні це не тільки найбільша мережа продовольчих магазинів у Великобританії, але і один з найбільш успішних в світі інтернет-супермаркетів, одна з найбільш швидкозростаючих європейських компаній на ринку фінансових послуг і, ймовірно, один з найвидатніших прикладів CRM (управління взаєминами з клієнтами) в світі.

Дана книга - це історія одного з найпродуктивніших явищ в області маркетингу останнього десятиліття; прекрасне оповідання про те, як була задумана "Клубна карта", як вона вводилася і розвивалася. Клайв Хамбо і Террі Хант, два найбільш впливових людини, що стоять за вражаючими перетвореннями Tesco, і Тім Філліпс, бізнес-оглядач і відомий журналіст, пропонують вашій увазі цікаву, насичену інформацією книгу про те, як велика роздрібна компанія перетворилася в клубний бренд. Це видання надихне будь-якого, хто займається бізнесом.

Відгуки про Набирая очки

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Набирая очки відгуки