Друзі, з 28 по 31 березня ми проводимо інвентаризацію на складі. Відправку ваших замовлень відновимо з 1 квітня. Слава Україні!
Друзі, з 28 по 31 березня ми проводимо інвентаризацію на складі. Відправку ваших замовлень відновимо з 1 квітня. Слава Україні!
Код товару: 3274 |
1
|
4 людини додали у Вишлист
Автор: Ден Стейнбок
Видавництво: Balance Business Books
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
480 стр
ISBN
966-415-006-1
Мова
російська
«Мобільна революція» - перше всебічне дослідження бурхливого зростання мобільних послуг (збагачений голос, Інтернет, обмін повідомленнями, контент-послуги). Від обміну мультимедіа-повідомленнями і камерафонів до послуг LBS і мобільного телебачення, дана книга розповідає захоплюючу історію цих продуктів і послуг на провідних ринках Європи, Сполучених Штатів та Азіатсько-тихоокеанського регіону, зокрема ринків Японії, Китаю і Південної Кореї. Ця книга життєво необхідна менеджерам і фахівцям з маркетингу, які повинні «мобілізувати» свої продукти, послуги та компанії. Автор глибоко досліджує вплив мобільності на споживчі та ділові ринки та стратегію у всіх індустріях. У книзі показано як розвиток мобільних технологій викликає до життя маркетингові інновації. У минулому розвиток мобільного бізнесу обумовлювалося інноваціями в технологіях. Зараз ринками рухають саме маркетингові інновації. Це унікальне дослідження підкріплено глибинними інтерв'ю з 80 провідними фахівцями і законодавцями тенденцій, які представляють лідируючих світових виробників мобільних телефонів (Ericsson, Motorola, Nokia, Qualcomm), операторів (NTT DoCoMo, Orange, SK Telecom, Verizon Wireless, Vodafone), виробників IT ( IBM, Intel, Microsoft, RealNetworks), друковані видання (New York Times, Wall Street Journal), медіа-концерни (ABC, CNN, FOX, Nickelodeon, Yahoo), розважальні конгломерати (Sony, Time Warner, Universal, Walt Disney), звукозаписні компанії і музичні видавництва (BMG, BMI, EMI, IFPI, Warner), мережеві рекламні компанії (Carat Interactive, McCann-Ericsson, Ogilvy Interactive), а також найбільш новаторських розробників індустрії мобільного зв'язку та багато інших великі корпорації і новаторські підприємства. Історії, наведені в книзі, ілюструють успіхи (а в деяких випадках і поразки) масового переходу від передачі голосу до передачі даних - або як назвали це законодавці індустрії, «перехід від бізнесу вух до бізнесу око». «Мобільна революція» розповідає нам історію появи мобільних ринків і послуг у всьому світі, досліджуючи «мобілізацію», яка трансформує наше життя, роботу і дозвілля.