Немає в наявності
Bizlit +380995622563
Немає в наявності

Менеджмент для чайников

Код товару: 3238
Код товару: 3238
245 грн
245

12 людей додали у Вишлист

Очікується
Наявність не раніше, ніж через 30 днів

Обкладинка

М'яка

К-ть сторінок

320 стр

ISBN

978-5-8459-2027-0

Формат

170x240 мм

Мова

російська

Опис книги Менеджмент для чайников

Світ менеджменту може здатися складним, заплутаним і навіть лякає. Але все страхи повністю розвінчують Боб Нельсон і Пітер Економ, автори книги Менеджмент для чайників. Вони впевнені: про складні речі можна і потрібно говорити зрозумілою і доступною мовою, а головне - з гумором. У легкій і невимушеній формі ця книга розкриє перед вами секрети ефективного управління людьми. Автори впевнені, що успіх будь-якої компанії і її співробітників починається саме з менеджера.
Читач дізнається як правильно делегувати повноваження, встановлювати цілі, заохочувати і дисциплінувати співробітників, а також набирати нових. Автори не забули також торкнутися складних питань етики та офісної політики, формування команд, оцінки та моніторингу роботи персоналу. У цій книзі присутні практичні поради щодо складання бюджету, бухгалтерського обліку та використання інформаційних технологій. А ще в ній багато жартів і прикладів з життя.

Ця книга буде корисна не тільки менеджерам будь-сфери діяльності, а й широкому колу читачів, які цікавляться питаннями і проблемами бізнесу.

Повністю переглянуте і оновлене керівництво по менеджменту в новому тисячолітті!
Ця книга озброїть вас новітніми знаннями і перевіреними методиками управління в сучасному діловому світі, що змінюється зі швидкістю світла. Ви знайдете в ній ефективні поради та стратегії по вирішенню будь-яких питань, які можуть зустрітися на вашому шляху як менеджера. Ви дізнаєтеся правила проведення атестацій, звільнень, способи створення команд і багато іншого. Поза всяким сумнівом, ви тримаєте в руках дуже корисне і зрозуміле керівництво по діловому лідерства!
Як стати успішним менеджером. Хто такі менеджери і які їхні функції в компанії. Опис основних управлінських умінь: організації, делегування і лідерства.
Менеджмент і людський фактор. Суть менеджменту - забезпечення виконання необхідної роботи за допомогою інших. Найм талановитих працівників, їх мотивація і навчання для досягнення оптимальних результатів.
Виконання задач. Постановка цілей, оцінка і контроль роботи співробітників, а також проведення атестацій.
Робота з людьми. Спілкування, проведення презентацій, створення ефективних команд і поведінку в рамках офісної політики.
Жорсткий менеджер. Зміна стилю управління, дисциплінування і звільнення співробітників, а також управління самим собою.
Інструменти і технології менеджменту. Бухгалтерський облік, складання бюджету і правилах роботи з сучасними технологіями. Розвиток співробітників і створення на робочому місці підходящої для цього обстановки.

Основні теми книги
- функції менеджерів в компанії
- основні управлінські навички
- людський фактор і мотивація
- контроль за виконанням робіт і атестація
- наведення мостів з іншими працівниками та керівниками.

Відгуки про Менеджмент для чайников

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Менеджмент для чайников відгуки

Автори книги Менеджмент для чайников

Питер Экономи
image/data/avtor/no_avtor.jpg
Питер Экономи – помощник редактора известного журнала Leader to Leader, издаваемого Фондом Питера Друкера, а также автор множества книг.
Боб Нельсон
image/data/avtor/no_avtor.jpg
Боб Нельсон – основатель и президент тренинговой и производственной фирмы Nelson Motivation, Inc. Боб опубликовал в общей сложности 20 книг по менеджменту общим тиражом более 2,5 млн экз., которые... Подробнее