Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Код товару: 145981 |
Автор: Ден Кеннеді
Видавництво: Розумна книга
Комплект складається з трьох книг:
Жорсткі продажі. Заставте людей купувати за будь-яких обставин.
Книга «Жорсткі продажі: Заставте людей купувати за будь-яких обставин» - це не підручник продажника, а книга агресивного маркетингу від професіонала вищої категорії. Автор книги — Ден Кеннеді — є одним із найбільш висококваліфікованих і найпотрібніших консультантів із маркетингу. Стратегії продажів, напрацьовані навички та талант, дали Дену змогу стати мультимільйонером.
Жорсткий SMM. Вичавити з соцмереж максимум.
Щоб якісно просувати компанію в соціальних мережах, потрібно перестати гнатися за кількістю лайків. Саме про це говорить Ден Кеннеді - успішний підприємець, бізнес консультант, знавець маркетингу і грамотного просування компанії. Спільно з Кім Уелш-Філліпс він підготував книгу "Жорсткий SMM. Вичавити з соцмереж максимум". Ознайомившись з матеріалом, ви дізнаєтеся: як перетворити SMM в активний інструмент конверсії; як розширити аудиторію компанії в соціальних мережах, мінімізувавши кількість витрат; як перетворити випадкового відвідувача сторінки в реального клієнта; як грамотно оцінити отриманий результат. Головна думка книги: оцінювати ефективність рекламної компанії потрібно з позиції отриманого прибутку. Лайки, репости, коментарі як такі не приносять користь.
Жорсткий менеджмент. Примусьте людей працювати на результат.
Американський бізнес-тренер, досвідчений економіст і менеджер Ден Кеннеді у своїй новій книзі «Жорсткий менеджмент: Примусьте людей працювати на результат» ділиться своїм авторським методом того, як управляти підлеглими. Довгі роки досліджень привели автора до висновку про те, що фактично всі підлеглі думають про те, що вони розумніші за свого боса і що їм мало платять за виконувану роботу. Це в свою чергу призводить до ігнорування вказівок і розпоряджень свого боса, що в підсумку виливається в недоотримання прибутку, а також виробничі витрати Варто зазначити, що книга «Жорсткий менеджмент» - це практичний посібник по тому, як змусити людей працювати саме на результат, приносячи при цьому максимальну користь своїй фірмі. На думку автора, підлеглих слід тримати в суворій дисципліні, оскільки тільки так їх можна змусити працювати максимально ефективно.