Ден Кеннеді - автор 13 ділових книг, серійний підприємець, який створив, купив, побудував і продав чимало бізнесів різних типів та масштабів. Надзвичайно затребуваний та обурливо високооплачуваний консультант з директ-маркетингу та копірайтер, автор та провідний групових тренінгів для підприємців, що майже відійшов від справ професійний лектор, провокатор, конячок та професійний наїзник. Живе з другою і третьою дружиною (це та сама жінка) і маленьким песиком в Огайо та Віргінії. Його офіс, куди він ніколи не ходить, знаходиться у Фінікс.
Жесткий SMM. Выжать из соцсетей максимум
- Вартість від 29 грн
- Термін доставки 1-4 дні
- Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
- Безкоштовна доставка від 1000 грн
- Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
- Повернення, обмін протягом 14 днів
- Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
- Картою VISA або MASTERCARD
- Apple Pay
- Google Pay
Щоб якісно просувати компанію в соціальних мережах, потрібно перестати гнатися за кількістю лайків. Саме про це говорить Ден Кеннеді - успішний підприємець, бізнес консультант, знавець маркетингу і грамотного просування компанії. Спільно з Кім Уелш-Філліпс він підготував книгу "Жорсткий SMM. Вичавити з соцмереж максимум ".
Ознайомившись з матеріалом, ви дізнаєтеся: як перетворити SMM в активний інструмент конверсії; як розширити аудиторію компанії в соціальних мережах, мінімізувавши кількість витрат; як перетворити випадкового відвідувача сторінки в реального клієнта; як грамотно оцінити отриманий результат. Головна думка книги: оцінювати ефективність рекламної компанії потрібно з позиції отриманого прибутку. Лайки, репости, коментарі як такі не приносять користь.
Просування в соціальних мережах відрізняється від розкрутки сайту або використання інших каналів залучення покупців. Ден Кеннеді враховує ці особливості. Книга «Жорсткий SMM» підійде для власників фірм і менеджерів, які хочуть займатися просуванням і отримувати віддачу від вкладень. Автор просить приділяти увагу позиціонуванню, слоганів і складання портрета цільової аудиторії. У книзі присутня велика кількість інструкцій, прикладів, рад і скріншотів.
Книга Дена Кеннеді «Жорсткий SMM» зачіпає базові основи маркетингу в соціальних мережах. У ній наводяться реальні кейси просування організації. Книга орієнтована на читачів, які раніше не були знайомі з SMM. Її краще читати перед початком просування продукту. Ознайомившись з роботою автора, ви навчитеся отримувати віддачу і переведіть маркетинговий канал в режим якісного інструменту для активного залучення клієнтів.
Ден Кеннеді вчить, що успішне просування - це реальний прибуток, яку можна отримувати в віртуальному просторі. Автор парне повідомляє читачеві, з якими труднощами йому доведеться зіткнутися. Щоб купити книгу «Жорсткий SMM», скористайтеся онлайн-формою.