Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!
Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!
Код товару: 1132 |
19 людей додали у Вишлист
Автор: Алан Лафли, Роджер Мартин
Видавництво: Манн, Иванов и Фербер
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
304 стр
ISBN
978-5-91657-843-0
Формат
170х240 мм
Вага
578 г
Мова
російська
У цій книзі двоє видатних менеджерів - CEO P G і декан Школи менеджменту Ротмана при Університеті Торонто - розкривають суть стратегії, пояснюючи, для чого вона призначена, як відбувається процес її створення, чому стратегія необхідна і як втілити її в життя. Для обгрунтування своїх ідей автори використовують один з найуспішніших за минуле сторіччя прикладів виходу компанії з кризи, над яким вони працювали разом: всього за десять років обсяг продажів P G збільшився в два рази, обсяг прибутку - в чотири рази, а ринкова вартість компанії - більш ніж на 100 мільярдів доларів.
Ця книга для тих, хто залучений в стратегічне планування, і тих, кому цікава практика P G.
Ми давно шукали книгу про стратегію, написану практиками. Тепер вона є.
Зоряна команда авторів - колишній голова ради директорів, президент і головний виконавчий директор компанії Procter Gamble і один з десяти кращих в світі викладачів бізнес-шкіл.
Книга Алана Лафлі і Роджера Мартіна стала бестселером за рейтингом Amazon.com, Wall Street Journal і Washington Post.
У ній описані історії про те, як методи роботи авторів застосовувалися в P G для просування таких культових брендів, як Olay, Bounty, Gillette, Swiffer і Febreze.
Це книга про бізнес-стратегії очима людини, який кардинально змінив ситуацію в Procter Gamble, вів компанію до успіху протягом першого десятиліття XXI століття і готовий повторити цей тріумф сьогодні, після повернення на пост СЕО в 2013 році, а також очима фахівця з питань стратегії, консультанта і колеги відомого керівника. У книзі міститься багато цінної інформації, яка розкриває всі секрети двох видатних стратегів.