Немає в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!

Немає в наявності

Хорошая стратегия, плохая стратегия. В чем отличие и почему это важно

Код товару: 519
Код товару: 519
345 грн
345

33 людини додали у Вишлист

Нема в продажі

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

448 стр

ISBN

978-5-91657-906-2

Формат

170x240 мм

Вага

810 г

Мова

російська

Опис книги Хорошая стратегия, плохая стратегия. В чем отличие и почему это важно

Про ніж ця книга

Річард Румельт переконливо - немов свідок, який дає письмові свідчення під присягою, - доводить: то, що в більшості компаній приймають за хорошу стратегію, ледь чи має право претендувати на таке високе звання. Найчастіше вони задовольняються тим, що автор називає «поганою стратегією», то є або набором недосяжних цілей, або так званим баченням, формулювання якого рясніють новомодними, але нічого не значущими термінами, і яке в ідеалі повинні розділяти всі співробітники компанії. Книга сповнена прикладів і переконливих аргументів досвідченого дослідника, викладача і консультанта; її можна назвати практичної інструкцією для будь-якого, хто займає керівну посаду і, отже, повинен думати і діяти стратегічно.

Для кого ця книга

Для всіх, кому доводиться приймати стратегічні рішення.

Фішка книги

Річард Румельт досліджує проблеми розробки стратегії більш сорока років; він вніс видатний внесок в розвиток теорії стратегії, а також в навчання і консультування з питань стратегії.

  • Одна з п'яти кращих книг 2011 року за рейтингу Financial Times.
  • Бестселер по рейтингу Amazon.
  • Книгу рекомендують видання 800 CEO READ, Fast Company і Forbes.

Від автора

Як правило, в організації немає хорошої стратегії, коли її керівник просто не бачить в ній необхідності, але відсутність оптимальної стратегії нерідко пояснюється і наявністю поганий. Подібно до того як бур'яни в городі поступово виживають корисні рослини, погана стратегія витісняє хорошу. Лідер, який використовує погану стратегію, що не просто вибирає неправильні цілі або робить помилки при її реалізації - він спочатку невірно розуміє її суть і принцип роботи.

Відгуки:

В своєю провокаційною новій книзі Річард Румельт оголює одну вельми незручну істину: стратегії більшості наших компаній нагадують боротьбу з вітряками; всі вони надзвичайно заплутані і характеризуються поверхневим підходом до оцінці ситуацій. Втім, це зовсім не дивно, оскільки в останні роки саму ідею стратегії звели до набору нехитрих порад і спрощених структур. Румельт з успіхом проривається через всю цю плутанину і нагадує сучасним керівникам, що суть стратегії полягає в чіткої і диференційованої точці зору, підкріпленої рішучими і узгодженими діями. Перераховуючи основні характеристики, що відрізняють ефективну стратегію від порожній і млявою, автор наводить безліч цікавих практичних прикладів і пропонує конкретні поради по створення стратегії, дійсно гідною цього високого звання. Якщо ви абсолютно впевнені, що ваша компанія готова обійти будь-якого конкурента і обігнати майбутнє, що не купуйте цю книгу. Але якщо вас, нехай хоч іноді, гризе хробак сумніву, купіть її негайно!

Гері Хемел, автор книги «Маніфест лідера»

Річард Румельт потрапив в саму точку! Багато книги про стратегії в найдрібніших деталях досліджують різні, причому найчастіше езотеричні боку даної теми, забуваючи, що на насправді суть стратегії - дію. Автор чітко показує: стратегія являє собою набір конкретних заходів - і їх неодмінно повинна реалізувати організація або команда, що бажає досягти реального прогресу в справі просування на ринку. І що ні менш важливо, вона являє собою набір конкретних дій, яких слід всіляко уникати. Як сказав генерал Джордж Паттон: «Хороший план сьогодні краще бездоганного плану завтра». Ця книга націлює читача на вироблення комплексу заходів на основі виявлених заздалегідь переломних точок і їх цілеспрямовану і планомірну реалізацію. Ви знайдете безліч прикладів, наочно ілюструють ідеї і висновки автора. Річард Румельт акцентує увагу читача на тому, що стратегія - НЕ мета, а план бойових дій, розроблений з урахуванням унікального комплексу характеристик та обставин (ядра), який відрізняє організацію від її конкурентів (важелі впливу) і в підсумку втілюється в високих і стабільних прибутках.

Чак Харрінгтон, генеральний директор Parsons Corporation

Книги по корпоративної стратегії - велика рідкість. Але ще більша рідкість - книги, в яких чітко, на реальних прикладах конкретних організацій пояснюється, ніж хороша стратегія відрізняється від поганий. Книгу Румельта повинен прочитати кожен керівник вищого рангу і кожен фахівець з планування - адже саме від них залежить ефективність стратегії організації!

Кент Креза, колишній голова ради директорів General Motors
і колишній президент Northrop Grumman

Відгуки про Хорошая стратегия, плохая стратегия. В чем отличие и почему это важно

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Хорошая стратегия, плохая стратегия. В чем отличие и почему это важно відгуки

Автори книги Хорошая стратегия, плохая стратегия. В чем отличие и почему это важно

Ричард Румельт
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-richard-rumelt-90x120.jpg
Ричард Румельт – доктор Гарвардской бизнес-школы. Работал в Лаборатории реактивного движения и преподавал в Гарвардской школе бизнеса. В 1976 году стал преподавать также и в Калифорнийском... Подробнее