Є в наявності
Bizlit +380995622563
Є в наявності

Ход зеброй, или Правила маркетинговых игр для завоевания и удержания лидерства на любом рынке

Код товару: 1808

Автор: Джон Загула, Ричард Тонг

Видавництво: Эксмо
Код товару: 1808
150 грн
150

21 людина додала у Вишлист

На складі

Автор: Джон Загула, Ричард Тонг

Видавництво: Эксмо

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

336 стр

ISBN

5-699-19807-5

Формат

170x240 мм

Мова

російська

Опис книги Ход зеброй, или Правила маркетинговых игр для завоевания и удержания лидерства на любом рынке

Ця книга - покрокове керівництво по вивченню і застосуванню п'яти стратегій, які допомогли Microsoft домогтися неймовірного успіху. Як будь-який досвідчений тренер, який перед кожним серйозним матчем становить для своєї команди схему гри, Загула і Тонг обмалювали прості, але дієві для будь-якої організації правила гри - незалежно від її розмірів, типу товару, що випускається і ресурсів, - які дозволяють розробити план ефективної маркетингової кампанії і успішно реалізувати.
Ця книга написана з урахуванням сучасних тенденцій, побудована на цікавих прикладах і сповнена практичних порад, за допомогою яких ви зможете не гірше фахівців орієнтуватися у виборі найкращої стратегії, виграшного позиціонування і методу аналізу конкретних ситуацій незалежно від того, як виглядає ваше ігрове поле.

Книга призначена для маркетологів, але буде цікава і менеджерам різного рівня, студентам і викладачам економічних дисциплін.

Відгуки про Ход зеброй, или Правила маркетинговых игр для завоевания и удержания лидерства на любом рынке

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Ход зеброй, или Правила маркетинговых игр для завоевания и удержания лидерства на любом рынке відгуки