Немає в наявності
Bizlit +380995622563
Немає в наявності

Большая игра в бизнес. Единственный разумный способ управления компанией

Код товару: 1162
Код товару: 1162
394 грн
394

17 людей додали у Вишлист

Нема в продажі

Обкладинка

М'яка

К-ть сторінок

304 стр

ISBN

978-5-00057-422-5

Формат

170х215 мм

Мова

російська

Опис книги Большая игра в бизнес. Единственный разумный способ управления компанией

Ця книга розповідає про революційне підході до менеджменту, який допоміг автору підняти гинучу компанію на новий рівень і домогтися високої залученості співробітників.

Ця філософія не була придумана на мозкових штурмах або в престижних бізнес-школах. Вона народилася на підприємстві, яке відчайдушно намагалися врятувати від банкрутства. Вона значно відрізняється від загальноприйнятої філософії ведення бізнесу, в її основі знаходиться наступне правило: кожен співробітник компанії повинен мати право голосу і брати участь в обговоренні всіх важливих питань і результатів діяльності компанії, в тому числі і фінансових.

Такий спосіб ведення справ перетворює бізнес у гру, пробуджує в людях інтерес, бажання змагатися і перемагати, робить їх залученими. Ефективність підходу була доведена автором і його співробітниками. Він зміг зробити з підприємства-банкрута успішну компанію. Незважаючи на великі борги (9 мільйонів доларів при практично повній відсутності власних коштів), компанія вижила і стала рости: за вісім років число співробітників зросла з 119 до 650 осіб, річна виручка зросла з мільйонів доларів, вартість акцій піднялася з 10 центів до 18 доларів .

Для кого ця книга

Для керівників і менеджерів, які хочуть створити сильну команду співробітників, об'єднану загальною метою.

Відгуки про Большая игра в бизнес. Единственный разумный способ управления компанией

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Большая игра в бизнес. Единственный разумный способ управления компанией відгуки

Автори книги Большая игра в бизнес. Единственный разумный способ управления компанией

Бо Бёрлингем
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-bo-burlingham-90x120.jpg
Главный редактор популярного журнала о бизнесе Inc., автор нескольких бизнес-бестселлеров. Его статьи публиковались в Esquire, Harper’s, Boston Magazine и других ведущих изданиях.
Джек Стэк
image/data/avtor/no_avtor.jpg
Джек Стэк в начале 1980-х возглавил Springfield Remanufacturing Corporation, компанию, переживавшую тяжелые времена и бывшую близкой к банкротству. У него не было опыта управления, но благодаря... Подробнее