Код товару: 1126 |
17 людин додали у Вишлист
Доставка:
Гарантія:
Варіанти оплати:
Автор: Антонио Вайсc
Видавництво: Альпина Паблишер
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
401 стр
ISBN
978-5-9614-4833-7
Формат
145х215 мм
Вага
550 г
Мова
російська
Ці та багато інших блискучі ідеї, засновані на сучасних дослідженнях в сфері бізнесу, ви знайдете тут. Ця книга перетворює самі передові знання людей, подібних Даніелю Канеману і Малкольм Гладуелл, в крихітні крупинки практичної мудрості.
Річард Ньютон, автор книги The Management Book
У кожного з нас є певні уявлення, про те, як вести себе з колегами, як планувати робочий процес, як правильно побудувати відносини з підлеглими, як управляти бізнесом. Але що, якщо багато хто з цих уявлень не більше ніж поширений стереотип? Те, що на перший погляд здається очевидним, часто не підкріплено якимись фактами або дослідженнями.
Антоніо Вайсс, фахівець в області стратегічного управління, проаналізував результати новітніх наукових досліджень різних аспектів ділового життя. Результатом його величезної роботи стала книга, що увібрала найцікавіші і несподівані висновки цих досліджень. Що визначає успіх видатного керівника? Чи слід завжди бути доброзичливим на роботі? Чому в електронних листах набагато більше брехні, ніж в інших видах комунікації? В яких випадках корисно лестити? Як розпізнати брехню керівника? Як зберегти корпоративні таємниці? Чому запрошені суперпрофесіонали неефективні на новому місці? Відповіді на ці та багато інших питань даються не на основі умоглядних уявлень про «правильному», а з опорою на дослідження провідних світових вчених. Висновки, представлені в книзі, перевернуть ваші уявлення про бізнес і дадуть поштовх новим починанням і досягнень.