Код товару: 483 |
18 людин додали у Вишлист
Доставка:
Гарантія:
Варіанти оплати:
Автор: Йона Бергер
Видавництво: Манн, Иванов и Фербер
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
240 стр
ISBN
978-5-91657-942-0
Формат
170x240 мм
Вага
484 г
Мова
російська
Що робить речі популярними?
Якщо ви сказали реклама, подумайте ще раз. Люди не прислухаються до рекламі, вони прислухаються до думку інших людей. Але чому ми говоримо про деяких продуктах і ідеях більше, ніж про інших? Чому деякі історії і чутки поширюються немов пожежа? І що робить контент в Мережі вірусним?
Професор Уортонской школи бізнесу Йона Бергер присвятив багато років пошуку відповідей на ці питання. В цій книзі, заснованої на своїх великих дослідженнях, він ділиться з нами науковим обгрунтуванням феномена сарафанного радіо.
Якщо вам завжди було цікаво, чому певні історії або відеоролики стають вірусними, в цій книзі ви тільки знайдете відповідь, але і дізнаєтеся, як використовувати ці принципи для створення заразливого контенту. Автор пропонує набір конкретних прикладних методик для створення повідомлень або реклами, якими люди охоче ділитимуться один з другом.
Чим б ви ні займалися, ця книга допоможе вам зробити так, щоб про ваш продукт або ідеї заговорили.
Результати новаторського дослідження є сусідами з переконливими прикладами з життя. До наприклад, ви дізнаєтеся, яким чином дорогий стейк завоював популярність серед скромніших аналогів, чому антинаркотичні кампанії на насправді тільки спровокували зростання прийому наркотиків і чому понад 200 мільйонів глядачів поділилися відео про, здавалося б, нудному продукті - блендері.