Bizlit +380995622563
Є в наявності

Заразительный. Психология сарафанного радио. Как продукты и идеи становятся популярными

Код товару: 483
Код товару: 483
595 грн
595

18 людин додали у Вишлист

На складі

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

240 стр

ISBN

978-5-91657-942-0

Формат

170x240 мм

Вага

484 г

Мова

російська

Опис книги Заразительный. Психология сарафанного радио. Как продукты и идеи становятся популярными

Про ніж ця книга

Що робить речі популярними?

Якщо ви сказали реклама, подумайте ще раз. Люди не прислухаються до рекламі, вони прислухаються до думку інших людей. Але чому ми говоримо про деяких продуктах і ідеях більше, ніж про інших? Чому деякі історії і чутки поширюються немов пожежа? І що робить контент в Мережі вірусним?

Професор Уортонской школи бізнесу Йона Бергер присвятив багато років пошуку відповідей на ці питання. В цій книзі, заснованої на своїх великих дослідженнях, він ділиться з нами науковим обгрунтуванням феномена сарафанного радіо.

Для кого ця книга

Якщо вам завжди було цікаво, чому певні історії або відеоролики стають вірусними, в цій книзі ви тільки знайдете відповідь, але і дізнаєтеся, як використовувати ці принципи для створення заразливого контенту. Автор пропонує набір конкретних прикладних методик для створення повідомлень або реклами, якими люди охоче ділитимуться один з другом.

Чим б ви ні займалися, ця книга допоможе вам зробити так, щоб про ваш продукт або ідеї заговорили.

Фішка книги

Результати новаторського дослідження є сусідами з переконливими прикладами з життя. До наприклад, ви дізнаєтеся, яким чином дорогий стейк завоював популярність серед скромніших аналогів, чому антинаркотичні кампанії на насправді тільки спровокували зростання прийому наркотиків і чому понад 200 мільйонів глядачів поділилися відео про, здавалося б, нудному продукті - блендері.

Відгуки про Заразительный. Психология сарафанного радио. Как продукты и идеи становятся популярными

0 / 5


5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Заразительный. Психология сарафанного радио. Как продукты и идеи становятся популярными відгуки

Автори книги Заразительный. Психология сарафанного радио. Как продукты и идеи становятся популярными

https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-jona-berger-90x120.jpg
Йона Бергер — молодой профессор маркетинга в Уортонской школе бизнеса при Пенсильванском университете. Опубликовал десятки статей в наиболее авторитетных научных журналах. Бергер был отмечен... Подробнее