Є в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Є в наявності

Вплив брендів. Таємна сила нейронауки в маркетингу

Код товару: 136313

Фотографії

Автор: Метт Джонсон

Видавництво: Vivat
Код товару: 136313
380 грн
380

27 людей додали у Вишлист

На складі

Автор: Метт Джонсон

Видавництво: Vivat

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

384 стр

ISBN

9789669829375

Формат

145х200 мм

Мова

українська

Опис книги Вплив брендів. Таємна сила нейронауки в маркетингу

Щодня мозок отримує й засвоює візуальну інформацію, яка впливає на наші споживацькі рішення. Часто ми купуємо товар лише тому, що дізналися про його існування, а тепер хочемо мати «ту штуку з реклами» вдома. Перехід від «бачу» до «хочу» відбувається швидко та несвідомо. Так, сучасним брендам відомі наші тайнощі. Але ми можемо перехитрити їх, опанувавши сліпобачення — здатність бачити невидиме в споживчому світі.

Відтепер питання, чому ми купуємо непотріб, не риторичне. Ви навчитеся відділяти контекст від поведінки, вибиратися з пасток незворотних витрат й опануєте довгострокове планування. Досить бути пасажиром у власному літаку, станьте головним пілотом, щоб обирати напрям руху в споживчому світі без «золотих пропозицій» та «унікальних акцій».

Відгуки про Вплив брендів. Таємна сила нейронауки в маркетингу

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Вплив брендів. Таємна сила нейронауки в маркетингу відгуки