Bizlit +38 (099) 562-25-63
Вплив брендів. Таємна сила нейронауки в маркетингу

Вплив брендів. Таємна сила нейронауки в маркетингу

380 грн
380
27 людей додали у Вишлист
Очікується
Очікуємо поставку до 14 днів. Терміни уточнюйте у менеджера
Обкладинка Тверда
К-ть сторінок 384 стр
ISBN 9789669829375
Формат 145х200 мм
Мова українська
Доставка:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay

Щодня мозок отримує й засвоює візуальну інформацію, яка впливає на наші споживацькі рішення. Часто ми купуємо товар лише тому, що дізналися про його існування, а тепер хочемо мати «ту штуку з реклами» вдома. Перехід від «бачу» до «хочу» відбувається швидко та несвідомо. Так, сучасним брендам відомі наші тайнощі. Але ми можемо перехитрити їх, опанувавши сліпобачення — здатність бачити невидиме в споживчому світі.

Відтепер питання, чому ми купуємо непотріб, не риторичне. Ви навчитеся відділяти контекст від поведінки, вибиратися з пасток незворотних витрат й опануєте довгострокове планування. Досить бути пасажиром у власному літаку, станьте головним пілотом, щоб обирати напрям руху в споживчому світі без «золотих пропозицій» та «унікальних акцій».

Показати повністю
Відгуки про Вплив брендів. Таємна сила нейронауки в маркетингу
0 / 5
Залишити відгук

Ви дивились

Фотографії