Bizlit +380995622563
Немає в наявності

Визуальный молоток. Как образы побеждают тысячи слов

Код товару: 523

Автор: Лаура Райс

Видавництво: Манн, Иванов и Фербер
Код товару: 523
278 грн
278

27 людин додали у Вишлист

Нема в продажі

Автор: Лаура Райс

Видавництво: Манн, Иванов и Фербер

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

192 стр

ISBN

978-5-91657-980-2

Формат

225x230 мм

Вага

474 г

Мова

російська

Опис книги Визуальный молоток. Как образы побеждают тысячи слов

Про ніж ця книга

Багато років в маркетингу домінував вербальний підхід: маркетингові плани, маркетингові слогани, рекламні повідомлення та т.п. Візуальні образи служили тільки для ілюстрації слів. Сьогодні на зміну традиційної концепції позиціонування приходить система «Гвоздь молоток», описана в цієї кніге.Лаура Райс переконливо доводить, що, який б гарною не була вербальна позиціонується ідея (так званий «вербальний цвях») , їй важко пробитися в свідомість споживача, якщо не підібрати до неї правильний «візуальний молоток», то є візуальний образ, який повністю відповідає позиціонується ідеї і дозволяє їй легше закріпитися в пам'яті людини.

Для кого ця книга

Для тих, кого цікавлять сучасні ефективні маркетингові технології.

Фішка книги

Концепція «візуального молотка», який забиває «вербальний цвях», - яскрава метафора візуальної стратегії позиціонування.

Від автора

Сьогодні все більш очевидним, що наш світ вступає в візуальну епоху. І якщо новий бренд не має потужного підтримує образу, а ще краще - вбудованого, йому навряд чи варто розраховувати на успіх. Для успішного позиціонування бренду потрібен «візуальний молоток», що зміцнює і підсилює конкретну вербальну концепцію ( «цвях»). Якщо він обраний правильно, то привертає увагу правої півкулі мозку, яке посилає сигнал лівій півкулі прочитати або прослухати слова, що асоціюються з даної картинкою.

Відгуки:

Незважаючи на явні успіхи вербальної стратегії позиціонування, найефективнішим способом проникнення в людський розум є зовсім не слово, а візуальні, зорові образи. Я переконаний, що зі часом концепція «Гвоздь і молоток», запропонована Лорою, стане не менш відомої, ніж наша ідея позиціонування.

Відгуки про Визуальный молоток. Как образы побеждают тысячи слов

0 / 5


5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Визуальный молоток. Как образы побеждают тысячи слов відгуки

Автори книги Визуальный молоток. Как образы побеждают тысячи слов

https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-laura-rajs-90x120.jpg
Лаура Райс — дочь и соавтор Эла Райса, одна из ведущих мировых бренд-стратегов, автор маркетинговых бестселлеров, президент агентства Ries & Ries, которое основала она вместе со своим отцом... Подробнее