Немає в наявності
Bizlit +380995622563
Немає в наявності

Торговые войны. Битва за успех на прилавках и онлайн

Код товару: 381
Торговые войны. Битва за успех на прилавках и онлайн книга купить
Код товару: 381
283 грн
283

13 людей додали у Вишлист

Очікується
Наявність не раніше, ніж через 30 днів

Обкладинка

М'яка

К-ть сторінок

320 стр

ISBN

978-5-9614-4324-0

Формат

167x236 мм

Вага

410 г

Мова

російська

Опис книги Торговые войны. Битва за успех на прилавках и онлайн

Про що книга

Про ключові зміни в області ритейлу з середини 1990-х років. Перевидання книги покликане допомогти розібратися в нові віяння галузі, в тому числі і на операційному рівні, а також зрозуміти стратегічні причини таких змін.

Чому книга гідна прочитання

- Понад 100 прикладів і описів реальних ситуацій з десятків ринків.

- Відмінності між виробниками і ритейлерами в світлі нової ери роздрібної торгівлі.

- Цінова конкуренція як виграшна стратегія на динамічно ринках, що розвиваються.

- Переваги стратегічного позиціонування ритейлерів: відмінності від виробників.

- Боротьба за поличне простір - чи виправдана? Системний підхід, заснований на порівнянні вартості зміни бренду з вартістю зміни магазину покупцем.

- Трейд-маркетинг VS бренд-маркетинг? Або це одне і те ж?

- Електронна комерція: грамотне підключення до процесу новітніх технологій та пристроїв.

Відгуки про Торговые войны. Битва за успех на прилавках и онлайн

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Торговые войны. Битва за успех на прилавках и онлайн відгуки

Автори книги Торговые войны. Битва за успех на прилавках и онлайн

Грег Тейн
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-greg-tein-90x120.jpg
Грег Тейн - основатель и президент маркетингового холдинга IMS Group.
Джон Брэдли
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-john-bradley-90x120.jpg
24 года занимался международным маркетингом в компании Cadbury. С 2003 года работает консультантом и пишет книги.