Немає в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!

Немає в наявності

Суперфэндом. Как под воздействием увлеченности меняются объекты нашего потребления и мы сами

Код товару: 101560
Код товару: 101560
208 грн
208

1 людина додала у Вишлист

Скоро у продажу
Дата надходження поки не відома

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

352 стр

ISBN

978-5-389-11676-4

Формат

140x210 мм

Вага

375 г

Мова

російська

Опис книги Суперфэндом. Как под воздействием увлеченности меняются объекты нашего потребления и мы сами

Інтернет забезпечує безпосередній контакт з ядром аудиторії при створенні інноваційних продуктів і технологій - тепер компанії можуть спілкуватися зі своїми фанатами безпосередньо; ця нова ера тісної симбіозу відкриває для виробників нові можливості. Вплив фанатів стає сильнішою, тому що фендомі все активніше прагнуть брати участь у долі тих речей і явищ, які вони обожнюють.

Автори книги в провокує манері досліджують ці країни, що розвиваються взаємодії, спираючись на безліч прикладів, і намагаються пояснити, чому одні типи комунікацій з фанатами виявляються успішними, а інші - ні.

"В даний момент фан-об'єкти і фанати грають дві різні ролі в світі споживання. Є виробники, і є покупці. Ці дві категорії рідко перетинаються. Але в міру того, як аудиторія від простого споживання фан-тексту переходить до впливу на цей фан-текст або навіть до доповнення його, зазор між аудиторією та фан-об'єктом звужується. Що станеться, коли цей зазор зникне? Чекати цього доведеться не дуже довго. Ми вступаємо в епоху зближення, епоху фендомной сингулярності, коли зітруться кордону між фан- об'єктом і фанатами, між творцем і споживачем. Це те майбутнє, в якому лінії комунікації між продуктом і покупцем працюють в обох напрямках. Це майбутнє, в якому все становить значну частину загального канону ". - Зої Фрааде-Бланар , Арон Глейзер.

Відгуки про Суперфэндом. Как под воздействием увлеченности меняются объекты нашего потребления и мы сами

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Суперфэндом. Как под воздействием увлеченности меняются объекты нашего потребления и мы сами відгуки