Bizlit +380995622563
Немає в наявності

Стратегический маркетинг

Код товару: 77880
Код товару: 77880
290 грн
290

19 людин додали у Вишлист

Нема в продажі

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

224 стр

ISBN

978-5-9614-5894-7

Формат

145х215 мм

Вага

450 г

Мова

російська

Опис книги Стратегический маркетинг

Harvard Business Review - головний діловий журнал у світі. Представляємо новий випуск серії «HBR: 10 кращих статей», присвячений проблемам стратегічного маркетингу.

Якщо ви незадоволені результатами роботи вашого маркетингового відділу і хочете поліпшити показники продажів компанії, ця книга для вас. Із сотень статей журналу, присвячених стратегічному маркетингу, редактори HBR відібрали найкорисніші та актуальні на сьогоднішній день. З них ви дізнаєтеся, які переваги клієнтоорієнтованої стратегії, як з максимальною ефективністю використовувати прихильність покупців до бренду протягом усього їхнього життя, чому так важливо враховувати специфіку жіночої психології і, найголовніше: як вибудувати правильну стратегію бренду і перестати викидати гроші на вітер.

Відгуки про Стратегический маркетинг

0 / 5


5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Стратегический маркетинг відгуки

Автори книги Стратегический маркетинг

https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/kniga-hbr-kollektiv-avtorov-90x120.jpg
 Коллектив Harvard Business Review — уникальное собрание таких ярких умов современности, как Дэниел Гоулман, Питер Друкер, Джим Коллинз и др.