Код товару: 3153 |
7 людин додали у Вишлист
Доставка:
Гарантія:
Варіанти оплати:
Автор: Х. Карлос Харилло
Видавництво: Balance Business Books
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
304 стр
ISBN
966-8644-646
Мова
російська
За останні кілька років світ став свідком безлічі стратегічних невдач, від згубних злиттів до дорогих вторгнень в сферу нових технологій. Книга «Стратегічна логіка» з усією ясністю і точністю показує витоки цих невдач, розкриваючи логіку, що лежить в основі стабільної прибутковості.
Стабільний стратегічний успіх приходить не до тих, хто слідує новомодним гаслам, як би красиво вони не звучали, - «рости швидше конкурентів», «скористатися перевагою компанії, першою виходить на ринок», «конкурувати на глобальному рівні» або «зосередитися на своїх основних видах компетентності ». Стабільний прибуток можлива там, де творчо, але разом з тим з позицій реальності, застосовуються переконливі принципи стратегічної логіки, що показують, які рішення мають шанс збільшити прибуток компанії, а які майже напевно знизять її.
Оперуючи прикладами з реального життя і строгими теоретичними побудовами, ця книга викладає зазначені принципи в систематизованому вигляді, проводячи читача від найважливіших концепцій стратегії до аналізу складних ситуацій, що виникають в світі бізнесу. Прочитавши цю книгу, читач стане краще розбиратися в джерелах довгострокової прибутковості і отримає уявлення про те, як розробити надійну стратегію, що надасть йому неоціненну допомогу в роботі.