Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Великий розпродаж до -50%
Код товару: 1644 |
Великий розпродаж до -50%
5 людей додали у Вишлист
Видавництво: Форс Україна
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
240 стр
ISBN
978-5-699-26440-7
Формат
145х215 мм
Мова
російська
Як часто відмінно сплановані, добре профінансовані стратегії дають незадовільні результати - і тільки тому, що рядові працівники, які обслуговують клієнтів, не виявляють достатньої сумлінності! Управління співробітниками, що вступають в безпосередній контакт зі споживачами, - вічна проблема, що виявляється на різних рівнях організації.
Ця книга про те, як подолати величезний розрив між керівництвом і рядовими співробітниками, як пробудити інтерес співробітників до їх обов'язків, як направити їх енергію і кмітливість на службу клієнтам компанії.
У книзі наводяться приклади новаторських прийомів, використовуваних в корпоративної стратегії і комунікаціях, в обслуговуванні клієнтів і професійній підготовці кадрів по роботі з клієнтами компаній світового класу, таких як eBay, Radio Shack, Southwest Airlines, Bank of America і Enterprise Rent-A-Car.
Книга призначена для фахівців по роботі з кадрами та менеджерів всіх рівнів компаній.