Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!
Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!
Код товару: 5635 |
2 людини додали у Вишлист
Автор: Олексій Іванов
Видавництво: Альпина Паблишер
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
218 стр
ISBN
978-5-9614-5748-3
Формат
130х200 мм
Мова
російська
Від видавця
Цитата
"Уявіть, що нам треба рекламувати свердла. Що нам потрібно сказати про них в рекламі? Вельми гідну річ - наші свердла виконані з надміцних твердих сплавів. Тому вони служать значно довше аналогічної продукції конкурентів.
Що можна зробити в такій ситуації? Яке контрінтуітівное рішення веде до успіху? Спробуйте повернути назад свій життєвий досвід і піти в протилежну сторону. Свердло і дриль міняються місцями - і яскрава, несподівана комунікація готова.
Чудо-свердло здатне пережити не одну дриль! Просто, чи не так? Але як до образливого рідко ми зустрічаємося з такими рішеннями в рекламі! Додуматися до них заважають стереотипи нашого мислення. Розвернутися і рушити в іншу сторону - це так незвично і так страшно ".
Про що книга
Велика реклама відрізняється від просто хорошою тим, що вона завжди нестандартна, навіть парадоксальна. Кожен рекламіст хоче знайти нестандартний, сильний хід, який всіх здивує і допоможе просунути товар або послугу.
Книга гуру російської реклами Олексія Іванова - це колекція сильних рекламних рішень у світовій рекламній індустрії і методика створення несподіваних ефектних ходів.
Чому книга гідна прочитання
Ключові поняття
Реклама, нестандартний підхід, творчість, комплекс маркетингу, просування.
Відгуки
"Олексій Іванов - кандидат фізико-математичних наук, успішно працює в області реклами і прозваний російським Огілві. Свою книгу він присвячує фізикам, які стали бізнесменами. Однак читати її буде цікаво і тим, хто не належить ні до перших, ні до других."
Журнал "Профіль"
"Читання книги немов промиває очі, спонукає з цікавістю придивлятися не лише до рекламних білбордів, а й до всього, що нас оточує. У цьому, виявляється, і була мета автора, в чому він зізнається в висновок книги."
Журнал "Psychologies"
"Ця книга допоможе вам побачити невідоме у відомому, незвичайне в звичайному, неймовірне в очевидному."
Газета "Московська правда"
"Якщо ви маєте відношення до реклами, то рекомендую."
Ігор Манн, автор бестселера "Маркетинг на 100%"
"Книга Іванова (автора слогану" Добре мати будиночок в селі ") - посібник з розвитку творчого підходу до роботи рекламіста."
Журнал "Експерт"