Немає в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!

Немає в наявності

Сильный ход. Нестандартные решения в рекламе

Код товару: 5635

Автор: Олексій Іванов

Видавництво: Альпина Паблишер
Код товару: 5635
303 грн
303

2 людини додали у Вишлист

Нема в продажі

Автор: Олексій Іванов

Видавництво: Альпина Паблишер

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

218 стр

ISBN

978-5-9614-5748-3

Формат

130х200 мм

Мова

російська

Опис книги Сильный ход. Нестандартные решения в рекламе


Від видавця
Цитата
"Уявіть, що нам треба рекламувати свердла. Що нам потрібно сказати про них в рекламі? Вельми гідну річ - наші свердла виконані з надміцних твердих сплавів. Тому вони служать значно довше аналогічної продукції конкурентів.
Що можна зробити в такій ситуації? Яке контрінтуітівное рішення веде до успіху? Спробуйте повернути назад свій життєвий досвід і піти в протилежну сторону. Свердло і дриль міняються місцями - і яскрава, несподівана комунікація готова.
Чудо-свердло здатне пережити не одну дриль! Просто, чи не так? Але як до образливого рідко ми зустрічаємося з такими рішеннями в рекламі! Додуматися до них заважають стереотипи нашого мислення. Розвернутися і рушити в іншу сторону - це так незвично і так страшно ".

Про що книга
Велика реклама відрізняється від просто хорошою тим, що вона завжди нестандартна, навіть парадоксальна. Кожен рекламіст хоче знайти нестандартний, сильний хід, який всіх здивує і допоможе просунути товар або послугу.
Книга гуру російської реклами Олексія Іванова - це колекція сильних рекламних рішень у світовій рекламній індустрії і методика створення несподіваних ефектних ходів.

Чому книга гідна прочитання

  • будь-рекламіст з плином часу виробляє стандартний підхід до реклами, книга ж закликає мислити нестандартно і створювати сильні рекламні рішення, які, як правило, ніколи не бувають стандартними;
  • прекрасна колекція нестандартних рекламних рішень, в тому числі від російських компаній;
  • пропонується авторська методика створення сильних рекламних повідомлень;
  • автор - гуру російської реклами.


Ключові поняття
Реклама, нестандартний підхід, творчість, комплекс маркетингу, просування.

Відгуки
"Олексій Іванов - кандидат фізико-математичних наук, успішно працює в області реклами і прозваний російським Огілві. Свою книгу він присвячує фізикам, які стали бізнесменами. Однак читати її буде цікаво і тим, хто не належить ні до перших, ні до других."

Журнал "Профіль"

"Читання книги немов промиває очі, спонукає з цікавістю придивлятися не лише до рекламних білбордів, а й до всього, що нас оточує. У цьому, виявляється, і була мета автора, в чому він зізнається в висновок книги."

Журнал "Psychologies"

"Ця книга допоможе вам побачити невідоме у відомому, незвичайне в звичайному, неймовірне в очевидному."

Газета "Московська правда"

"Якщо ви маєте відношення до реклами, то рекомендую."

Ігор Манн, автор бестселера "Маркетинг на 100%"

"Книга Іванова (автора слогану" Добре мати будиночок в селі ") - посібник з розвитку творчого підходу до роботи рекламіста."

Журнал "Експерт"

Відгуки про Сильный ход. Нестандартные решения в рекламе

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Сильный ход. Нестандартные решения в рекламе відгуки

Автори книги Сильный ход. Нестандартные решения в рекламе

Олексій Іванов
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/authors5/author-aleksej-ivanov-90x120.jpg
Іванов Олексій – директор креативного агенства «МастерУм», автор багатьох відомих книжок з реклами. Кандидат фізико-математичних наук. В рекламі з 1993 року. Працював в найбільших мережевих... Подробнее