Є в наявності
Bizlit +380995622563
Є в наявності

Реклама под прикрытием. Нативная реклама, контент-маркетинг и тайный мир продвижения в интернете

Код товару: 91791

Автор: Мара Эйнштейн

Видавництво: Альпина Паблишер
Код товару: 91791
365 грн
365

25 людей додали у Вишлист

На складі

Автор: Мара Эйнштейн

Видавництво: Альпина Паблишер

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

301 стр

ISBN

978-5-9614-6243-2

Формат

145х215 мм

Вага

470 г

Мова

російська

Опис книги Реклама под прикрытием. Нативная реклама, контент-маркетинг и тайный мир продвижения в интернете

Цитата
Це ми просуваємо бренд, ми спонукаємо друзів і родичів подивитися відео, купити товар або лайкнути сторінку. А оскільки рекомендація надходить з перевіреного і надійного джерела, друзі і родичі з більшою ймовірністю звернуть на неї увагу. Так виглядає сарафани маркетинг, основа основ в новій екосистемі прихованої цифрової реклами.
Мара Ейнштейн


Про що книга «Реклама під прикриттям: Нативная реклама, контент-маркетинг і таємний світ просування в інтернеті»
Забудьте про рекламних роликах, друкованій рекламі та банерах на сайтах - споживач прекрасно навчився їх уникати: він перемикає канал, у нього є блокувальник реклами в браузері. Однак користувачі інтернетом охоче діляться з друзями цікавою статтею або відео, мимоволі перетворюючись в посланників бренду. Тому завдання реклами не в тому, щоб продати товар, а в тому, щоб змусити поділитися контентом. Тепер рекламу пропонують споживачеві на основі даних, які він сам залишає про себе в мережі. Аудиторія інтернету стрімко зростає (в Росії вже більше 80 млн чоловік), за рік в Google відправляють більше 1 трлн пошукових запитів, а в Facebook щохвилини викладають 200 000 фотографій. Все це означає, що проста реклама більше не працює, настав час маркетингу вражень, нативной реклами та контент-маркетингу.

Професор медіазнавство Мара Ейнштейн не одне десятиліття пропрацювала в рекламних агентствах. У своїй книзі вона розповідає про те, як створюють «рекламу під прикриттям» - захоплюючий контент, в якому неможливо розпізнати маркетингову підгрунтя. Тут ви знайдете і виразні теоретичні основи, і успішні кейси, що вже стали класикою нативной реклами.

Чому книга «Реклама під прикриттям» гідна прочитання

  • Червоно-білі логотипи Coca-Cola, рекламні ролики Nike зі слоганом «Просто зроби» ( «Just Do It») і золоті арки McDonald's більше не дозволяють досягти поставленої мети - привернути покупця. На зміну гучним і пробивним стратегіям прийшли тонкі і добре замасковані - маркетинг соціальних мереж, спонсорований контент і сарафани маркетинг.
  • Зараз разом з аудиторією, яка мігрує від телебачення до інтернету, переміщаються рекламні бюджети. Нинішня реклама часом не виглядає і не сприймається як реклама, але при цьому споживачі витрачають на неї більше часу, а її вартість скоротилася у багато разів.
  • Автор книги розкриває, що стоїть за швидким розвитком «реклами під прикриттям» і як кнопка «Подобається» перетворилася в таємний спосіб здійснити продакт-плейсмент по-новому - в дусі цифрової епохи.

Для кого ця книга
Для професіоналів рекламного ринку і маркетологів.

Відгуки про Реклама под прикрытием. Нативная реклама, контент-маркетинг и тайный мир продвижения в интернете

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Реклама под прикрытием. Нативная реклама, контент-маркетинг и тайный мир продвижения в интернете відгуки

Автори книги Реклама под прикрытием. Нативная реклама, контент-маркетинг и тайный мир продвижения в интернете

Мара Эйнштейн
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/authors5/avtor-mara-jejnshtejn-90x120.jpg
Профессор медиаведения в Колледже Куинс (Городский университет Нью-Йорка) и независимый консультант по маркетингу. Более 25 лет изучает медиаиндустрию. Эйнштейн была топ-менеджером на NBC, MTV... Подробнее