Немає в наявності
Bizlit +380995622563
Немає в наявності

Реклама. Игра на эмоциях

Код товару: 2984
1

Автор: Олексій Іванов

Видавництво: Альпина Паблишер
Код товару: 2984
160 грн
160

15 людей додали у Вишлист

| 1
Очікується
Наявність не раніше, ніж через 30 днів

Автор: Олексій Іванов

Видавництво: Альпина Паблишер

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

250 стр

ISBN

978-5-9614-5297-6

Формат

130х200 мм

Вага

450 г

Мова

російська

4.00 5 1

Опис книги Реклама. Игра на эмоциях

Бізнесмени часто незадоволені результатами реклами. У більшості випадків проблема полягає не в каналах доставки реклами, а в її змісті, в тому, які людські емоції вона зачіпає.

Подивіться на свої рекламні листівки. Перевірте оголошення в пресі. Перечитайте статті на сайті. На які емоційні кнопки клієнтів ви натискаєте? Якщо таких немає, якщо ваша реклама емоційно «заморожена», то ця книга принесе вам чималу користь.

На сотнях прикладів (з практики b2c- і b2b-ринків) автор розбирає сім найбільш потужних емоційних пружин, які спонукають людину до дій. Це заздрість, цікавість, страх, любов, жадібність, марнославство і почуття провини. Якщо ви побудуєте рекламу, використовуючи хоча б одну з цих емоційних пружин, то ваші оголошення, банери, веб-сайти, комерційні пропозиції стануть значно ефективніший. А уявіть, що станеться, якщо таких пружин буде дві або три?

Книга орієнтована на підприємців, власників малого та середнього бізнесу, рекламістів і маркетологів, зацікавлених в ефективному просуванні товарів і послуг.

Відгуки про Реклама. Игра на эмоциях

4.00 / 5

5 зірок

0

4 зірки

1

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Реклама. Игра на эмоциях відгуки

Автори книги Реклама. Игра на эмоциях

Олексій Іванов
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/authors5/author-aleksej-ivanov-90x120.jpg
Іванов Олексій – директор креативного агенства «МастерУм», автор багатьох відомих книжок з реклами. Кандидат фізико-математичних наук. В рекламі з 1993 року. Працював в найбільших мережевих... Подробнее