Друзі, з 28 по 31 березня ми проводимо інвентаризацію на складі. Відправку ваших замовлень відновимо з 1 квітня. Слава Україні!
Друзі, з 28 по 31 березня ми проводимо інвентаризацію на складі. Відправку ваших замовлень відновимо з 1 квітня. Слава Україні!
Код товару: 3151 |
Автор: Роберт Шелтон, Марк Дж. Эпштейн, Тони Давила
Видавництво: Balance Business Books
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
320 стр
ISBN
978-966-415-0092
Мова
російська
Бібліотека Уортоновской бізнес-школи Wharton School Publishing
Щоб успішно конкурувати, вам необхідно здійснювати інноваційну діяльність. І не епізодично, а систематично - у всіх ваших товари, послуги та бізнес-функції. Однак ефективна інновація не відбувається сама по собі. Нею потрібно управляти, її необхідно вимірювати і здійснювати, і не у всіх компаній це добре виходить. У даній книзі пропонуються реальні і дієві способи впровадження інноваційного процесу в будь-якій компанії незалежно від галузі.
Ви дізнаєтеся, як використовувати всі ваші кошти та методи управління для максимізації цінності ваших інвестицій в інноваційну діяльність:
як визначити ефективні стратегії та організаційні структури для інновації; як більш успішно управляти інновацією;
як заохочувати команди на створення результату і впроваджувати методи вимірювання в усі фази інноваційного процесу; як прівес¬ті інновацію у відповідність з вашої загальної бізнес-стратегією;
як управляти природним протиріччям між креативністю і створенням цінності;
як створювати успішні інноваційні ідеї, що призводять до максимальної рентабельності інвестицій;
як інтегрувати інновації в бізнес-ментальність вашої компанії;
як використовувати інноваційні ресурси всередині організації та за її межами;
як вимірювати і винагороджувати інновації.