Немає в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!

Немає в наявності

Продающий контент. Как связать контент-маркетинг, SEO и социальные сети в единую систему

Код товару: 488

Автор: Ли Одден

Видавництво: Манн, Иванов и Фербер
Код товару: 488
270 грн
270

7 людей додали у Вишлист

Нема в продажі

Автор: Ли Одден

Видавництво: Манн, Иванов и Фербер

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

384 стр

ISBN

978-5-91657-895-9

Формат

145х215 мм

Вага

474 г

Мова

російська

Опис книги Продающий контент. Как связать контент-маркетинг, SEO и социальные сети в единую систему

Про ніж ця книга

Згадайте свою останню покупку в інтернеті. Ви знайшли потрібний товар за допомогою пошукової системи? Або, може бути, скористалися рекомендацією одного в соціальної мережі? Кожну хвилину відправляється понад 690 тисяч запитів через Google і відбувається майже стільки ж оновлень статусу в мережі Facebook. Світи пошукових систем і соціальних медіа практично злилися воєдино. Сьогодні, щоб домогтися високих показників, компанії необхідно об'єднати в єдине ціле контент, пошукову оптимізацію і діяльність у соціальних медіа. Як це зробити? Відповідь на це питання ви знайдете в даній книзі.

Чи Одден пропонує вам впровадити в вашої компанії цілісний підхід до оптимізації контенту для пошукових систем і соціальних медіа, освоївши який, ви зможете широко застосовувати на практиціосновні методи контент-маркетингу, починаючи від створення типових персонажів до планування і оцінки ефективності контенту. Прості практичні методи дій, описані в цій книзі, дозволять вам поліпшити якість свого контенту і залучити нову аудиторію.

Чому ми вирішили видати цю книгу

Тому що це корисне практичне керівництво для всіх, хто створює контент в сучасних компаніях, автор якої - всесвітньо визнаний експерт в області інтернет-маркетингу.

Для кого ця книга

Для маркетологів, директорів з маркетингу, SEO-фахівців, а також власників і керівників малих і середніх компаній.

Відгуки про Продающий контент. Как связать контент-маркетинг, SEO и социальные сети в единую систему

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Продающий контент. Как связать контент-маркетинг, SEO и социальные сети в единую систему відгуки

Автори книги Продающий контент. Как связать контент-маркетинг, SEO и социальные сети в единую систему

Ли Одден
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-li-odden-90x120.jpg
Ли Одден — всемирно признанный специалист по объединению возможностей поисковых систем, социальных медиа и контента в сфере маркетинга и связей с общественностью. Он возглавляет компанию TopRank... Подробнее