Немає в наявності
Bizlit +380995622563
Немає в наявності

Продающие рассылки. Повышаем продажи, используя email-маркетинг

Код товару: 816
Продающие рассылки. Повышаем продажи, используя email-маркетинг книга купить

Автор: Ян Броди

Видавництво: Манн, Иванов и Фербер
Код товару: 816
286 грн
286

28 людей додали у Вишлист

Очікується
Наявність не раніше, ніж через 30 днів

Автор: Ян Броди

Видавництво: Манн, Иванов и Фербер

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

208 стр

ISBN

978-5-00057-200-9

Формат

145х215 мм

Мова

російська

Опис книги Продающие рассылки. Повышаем продажи, используя email-маркетинг

Про що ця книга

Експерт з маркетингу Ян Броди в своїй книзі розкриває методи, які дозволяють професіоналам-маркетер і підприємцям спілкуватися з потенційними клієнтами, будувати довірчі відносини і збільшувати продажі за допомогою email-маркетингу.

Прочитавши цю книгу, ви дізнаєтеся:

  • як домогтися того, щоб ваші листи відкривали і прочитували;
  • як краще зрозуміти своїх клієнтів і їх потреби;
  • як сформувати лояльну клієнтську базу;
  • як перетворювати передплатників в вигідних клієнтів, що купують ваш продукт.

Якщо ви хочете швидких результатів від вашого email-маркетингу - вам потрібна ця книга.

Для кого ця книга

Це книга для менеджерів з реклами та маркетингу в інтернеті.

Цитати з книги

E-mail як кращий інструмент

Переходи по посиланнях в листах приносять в 40 разів більше покупок, ніж в Facebook або Twitter. Якщо подумати, це закономірно. Ви можете спілкуватися з друзями в Facebook, читати новини в Twitter, але в тому, що стосується бізнесу, ви напевно користуєтесь електронною поштою.

Трохи цифр

У світі близько 3,9 млрд облікових записів електронної пошти, 25% яких - корпоративні. В день ми відправляємо 182,9 трлн листів. За даними компанії McKinsey, підприємці та їхні працівники витрачають два з половиною години в день на ділові листи - цілих 50 годин в місяць.

Що ми знаємо про них?

Спробуйте поставити себе на місце клієнтів: подивіться, де вони працюють, живуть, поспостерігайте за ними. Або займіться їх справою. Цілком можливо, ви зумієте розгледіти проблеми клієнтів, яких вони самі не помічають.

Сила простих змін

Reebok вніс в заголовок своєї форми підписки проста зміна. Замість "Підпишіться на інформаційну розсилку Reebok" стали писати "Підпишіться і заощаджуйте". Згадка про вигоду збільшило показник підписки на 40%.

Головне - почати

Нудне початок вашого послання, на кшталт "Дорогий друже!" Ніяк не спонукає до прочитання. Але якщо перший рядок повідомлення, як і його тема, чимось зацікавить адресата, висока ймовірність, що лист відкриють. Наприклад, якщо тема вашого листа: "Моя сама невдала ділова зустріч".

Автовідповідач

Щоб підвищити ефективність розсилки і включити "автопілот" в email-маркетингу, створіть автовідповідач. Це пов'язана серія листів, які по черзі відправляються після того, як передплатник зареєструється або виконає іншу дію.

Відгуки про Продающие рассылки. Повышаем продажи, используя email-маркетинг

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Продающие рассылки. Повышаем продажи, используя email-маркетинг відгуки

Автори книги Продающие рассылки. Повышаем продажи, используя email-маркетинг

Ян Броди
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/jan-brodi-90x120.jpg
Консультант по маркетингу. Входит в рейтинг Top 50 Global Thought Leaders in Marketing and Sales журнала Top Sales World и другие профессиональные рейтинги.