Немає в наявності
Bizlit +380995622563
Немає в наявності

Правила Apple. Принципы создания искренней лояльности

Код товару: 137
Код товару: 137
284 грн
284

5 людей додали у Вишлист

Нема в продажі

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

256 стр

ISBN

978-5-91657-567-5

Формат

240x170x16

Вага

470 г

Мова

російська

Опис книги Правила Apple. Принципы создания искренней лояльности

Що особливого робить Apple для своїх покупців? Чому сотні тисяч людей по всьому світу готові годинами стояти в чергах, як діти, чекаючи чуда в подарунок? Головне, що ці очікування виправдовуються!

Тільки чи в унікальності товару закладений секрет? Багато чудові прийоми в обслуговуванні клієнтів були відомі і до Apple. Вона зібрала і удосконалила всі ключові принципи найкращого сервісу і взаємодії з споживачем, яким навчилася у інших підприємств.

В цій книзі розказано про тому: як Apple набирає продавців в свої магазини, як продавці спілкуються з покупцями і тому, як створюється атмосфера для спілкування і продажів в магазинах і офісах, де компанія презентує себе, свій товар і бренд.

Огляд книги Правила Apple

Відгуки про Правила Apple. Принципы создания искренней лояльности

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Правила Apple. Принципы создания искренней лояльности відгуки

Автори книги Правила Apple. Принципы создания искренней лояльности

Кармин Галло
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-karmin-gallo-90x120.jpg
Кармин Галло – тренер по ораторскому мастерству, журналист.работает в качестве тренера с руководителями и топ-менеджментом. В числе клиентов - Intel, IBM, Chase, Nokia, The Home Depot, Clorox,... Подробнее