Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!
Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!
Код товару: 1937 |
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
224 стр
ISBN
978-5-496-01367-3
Формат
145х215 мм
Мова
російська
Сьогодні споживач збирає інформацію про компанію та приймає рішення про покупку інакше, ніж раніше. Він не витрачає багато часу і не підходить до цього процесу надто ретельно, зате недовіру до традиційних маркетингових методів ніколи ще не було таким сильним. У цих умовах ваша робота для його вигоди - це вже не варіант поведінки на ринку, а необхідність.
Що якщо замість того, щоб намагатися вразити уяву, ви кинете свої сили на те, щоб приносити користь? Що якщо ви будете пояснювати, а не просувати. Адже якщо ви щось просто продали, то ви заробили сьогодні, а якщо комусь допомогли, то будете заробляти все життя.
У виданні розглянуті стратегії споживчої обізнаності, включаючи сучасну теорію, яка підтримує ідею про користь справи, представлені основні моменти вигідного маркетингу. Також автор пропонує вивчити шість необхідних етапів переходу бізнесу в нову якість, ілюструючи їх прикладами діяльності різних компаній, що успішно застосовують концепцію вигідного маркетингу.
Прочитавши цю книгу, ви зрозумієте, що приносити користь може будь-яка компанія - велика і маленька, серйозна і не дуже, пов'язана з високими технологіями і далека від них, молода і та, якій вже понад 150 років. Використовуючи принципи корисності, ви теж можете досягти успіху. Вам лише доведеться кардинально змінити свою думку про маркетинг, його ролі і про ту зв'язку, яку він створює між вами і вашими нинішніми і майбутніми клієнтами.
Видання адресоване керівникам і власникам компаній, а також буде цікаво керівникам відділів маркетингу і реклами. Визначте корисність вашого маркетингу, спостерігаючи за змінами в поведінці споживачів, їх очікуваннями і довірою.