Немає в наявності
Bizlit +380995622563
Немає в наявності

Полезным быть выгодно. Как зарабатывать больше, помогая клиентам

Код товару: 1937

Автор: Джей Бэр

Видавництво: Питер
Код товару: 1937
267 грн
267

17 людей додали у Вишлист

Очікується
Наявність не раніше, ніж через 30 днів

Автор: Джей Бэр

Видавництво: Питер

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

224 стр

ISBN

978-5-496-01367-3

Формат

145х215 мм

Мова

російська

Опис книги Полезным быть выгодно. Как зарабатывать больше, помогая клиентам

Сьогодні споживач збирає інформацію про компанію та приймає рішення про покупку інакше, ніж раніше. Він не витрачає багато часу і не підходить до цього процесу надто ретельно, зате недовіру до традиційних маркетингових методів ніколи ще не було таким сильним. У цих умовах ваша робота для його вигоди - це вже не варіант поведінки на ринку, а необхідність.
Що якщо замість того, щоб намагатися вразити уяву, ви кинете свої сили на те, щоб приносити користь? Що якщо ви будете пояснювати, а не просувати. Адже якщо ви щось просто продали, то ви заробили сьогодні, а якщо комусь допомогли, то будете заробляти все життя.
У виданні розглянуті стратегії споживчої обізнаності, включаючи сучасну теорію, яка підтримує ідею про користь справи, представлені основні моменти вигідного маркетингу. Також автор пропонує вивчити шість необхідних етапів переходу бізнесу в нову якість, ілюструючи їх прикладами діяльності різних компаній, що успішно застосовують концепцію вигідного маркетингу.
Прочитавши цю книгу, ви зрозумієте, що приносити користь може будь-яка компанія - велика і маленька, серйозна і не дуже, пов'язана з високими технологіями і далека від них, молода і та, якій вже понад 150 років. Використовуючи принципи корисності, ви теж можете досягти успіху. Вам лише доведеться кардинально змінити свою думку про маркетинг, його ролі і про ту зв'язку, яку він створює між вами і вашими нинішніми і майбутніми клієнтами.
Видання адресоване керівникам і власникам компаній, а також буде цікаво керівникам відділів маркетингу і реклами. Визначте корисність вашого маркетингу, спостерігаючи за змінами в поведінці споживачів, їх очікуваннями і довірою.

Відгуки про Полезным быть выгодно. Как зарабатывать больше, помогая клиентам

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Полезным быть выгодно. Как зарабатывать больше, помогая клиентам відгуки

Автори книги Полезным быть выгодно. Как зарабатывать больше, помогая клиентам

Джей Бэр
image/data/avtor/no_avtor.jpg
Джей Бэр — президент медиа компании, оказывающей услуги в области цифрового маркетинга, автор 5 бестселлеров по версии New York Times. Джей пишет для интернет-порталов Inc. и Forbes, владеет... Подробнее