Є в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Є в наявності

Оценка степени удовлетворенности потребителя

Код товару: 137880

Фотографії

Автор: Пол Шварц

Видавництво: Balance Business Books
Код товару: 137880
103 грн
103

0 людей додали у Вишлист

На складі

Автор: Пол Шварц

Видавництво: Balance Business Books

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

352 стр

ISBN

4820092000223

Формат

145x220 мм

Мова

російська

Опис книги Оценка степени удовлетворенности потребителя

За останні 20 років задоволеність і сталість споживачів стала однією з найбільш швидко областей дослідження ринку, і інтерес до неї продовжує рости. Сьогодні організації вкладають великі кошти в програми, мета яких - утримання споживачів, так як ясно розуміють значення сталості та прихильності, якщо вони ведуть до збереження і збільшення прибутку компанії.

Книга безсумнівно, є путівником по цій великій області. У ній розглядаються методи вивчення задоволеності споживачів як з точки зору клієнта, так і під кутом зору постачальника дослідницьких послуг. Книга показує, яким чином в ході дослідження можна досягти оптимальних результатів. Вражає широта охоплення проблем.

Серед питань, досліджуваних автором, можна виділити наступні:

- сучасні теорії, що лежать в основі задоволеності і сталості споживачів;

- як сформулювати вимоги до дослідження;

- які питання необхідно вирішити агентству, перш ніж запропонувати свої послуги в проведенні дослідження;

- відбір респондентів, розробка анкети, структура анкети;

- особистий контакт зі споживачем;

- проведення аналізу та підготовка звіту з максимальним прибутком для бізнесу;

- що чекає в майбутньому дослідження задоволеності і сталості споживачів.

Дана книга входить в спеціальну серію книг під назвою "Маркетингові дослідження на практиці". Вона надасть неоціненну допомогу студентам, дослідникам ринку, а також користувачам їхніх послуг. Зрозуміла і доступна, вона являє собою керівництво по всім практичним завданням, пов'язаним з розробкою і здійсненням дослідницького проекту. Автор намагається також заглянути в майбутнє і визначити, що воно готує для тих, хто займається дослідженням задоволеності споживачів.

Відгуки про Оценка степени удовлетворенности потребителя

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Оценка степени удовлетворенности потребителя відгуки