Немає в наявності
Bizlit +380995622563
Немає в наявності

Организация, ориентированная на рынок. Как понять, привлечь и удержать ценных клиентов

Код товару: 1657
Организация, ориентированная на рынок. Как понять, привлечь и удержать ценных клиентов книга купить

Автор: Джордж Дэй

Видавництво: Эксмо
Код товару: 1657
100 грн
100

2 людини додали у Вишлист

Очікується
Наявність не раніше, ніж через 30 днів

Автор: Джордж Дэй

Видавництво: Эксмо

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

304 стр

ISBN

978-5-699-22667-2

Формат

170x240 мм

Мова

російська

Опис книги Организация, ориентированная на рынок. Как понять, привлечь и удержать ценных клиентов

Сучасні дослідження показують, що орієнтовані на ринок організації працюють успішніше за своїх конкурентів. Чому ж багато фірм зазнають невдачі при спробах стати орієнтованими на ринок? Що взагалі означає "бути компанією, орієнтованої на ринок"? У своїй захоплююче написаній книзі Джордж Дей, професор маркетингу і директор Центру з вивчення глобальної конкуренції та інновацій в університеті штату Пенсільванія, на прикладах діяльності таких відомих компаній, як Wal-Mart, Virgin Airlines, Disney, Gillett, Intuit і багатьох інших, пропонує схеми і перевірені стратегії, які допоможуть залучити й утримати цінних покупців і тим самим домогтися переваг над конкурентами. "Дей дає кращі з порад про те, як забезпечити компанії міцне лідерство на ринку", - говорить Філіп Котлер, і з ним не можна не погодитися.

Книга призначена для топ-менеджерів компаній, власників бізнесу, які практикують маркетологів, а також для студентів і викладачів вищих навчальних закладів.

Відгуки про Организация, ориентированная на рынок. Как понять, привлечь и удержать ценных клиентов

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Организация, ориентированная на рынок. Как понять, привлечь и удержать ценных клиентов відгуки