Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!
Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!
Код товару: 948 |
14 людей додали у Вишлист
Автор: Дэвид Мирман Скотт
Видавництво: Альпина Паблишер
Обкладинка
М'яка
К-ть сторінок
349 стр
ISBN
978-5-9614-4298-4
Формат
145х215 мм
Вага
320 г
Мова
російська
«Інструменти маркетингу і PR змінилися. В офлайні домагалися свого ті, хто володів навичками вторгнення і примусу. Успіх в онлайні залежить від здатності мислити як журналіст і як інтелектуальний лідер ».
Девід Скотт
Про радикальні зміни в області маркетингу та піару, часто перетікають одна в одну в режимі реального часу. Спілкування в онлайні приносить позитивні результати лише в тому випадку, якщо людина відповідає вимогам Всесвітньої павутини. Вони ніде не прописані і видозмінюються щомиті, але Девіду Скотту вдалося скласти якийсь каркас з цих правил.
Позиціонування Інтернету як гігантської фокус-групи для розвитку вашого бізнесу.
Новий погляд на бюджетування рекламних і маркетингових кампаній.
Сарафанне радіо: переміщення в часі і просторі. Про те, як вирватися з курилок, столових і черг в магазинах на відповідні віртуальні майданчики.
Підводні камені нових медіа - про грамотному викладанні інформації в Мережі з урахуванням швидкості її поширення.
Довіра - не купити, а завоювати: про те, як прославитися в своєму професійному середовищі, сплативши лише послуги інтернет-провайдера.
Буде цікава фахівцям зі зв'язків з громадськістю, реклами та маркетингу, власникам малого та середнього бізнесу, студентам і викладачам вузів, а також всім, кого цікавлять нові технології просування та реклами своїх ідей.
Мірман Скотт Девід - Американський експерт в області онлайн-маркетингу, автор восьми книг. Обіймав посаду віце-президента з маркетингу корпорації NewsEdge і вищі керівні посади в підрозділі електронної інформації Knight-Ridder. Він також складався на керівних позиціях в компанії, що спеціалізується на електронній торгівлі, торгував облігаціями на біржі Уолл-стріт, продавав послуги консалтингового агентства в сфері управління і знявся в декількох японських телевізійних рекламних роликах. Сьогодні більшу частину свого часу присвячує просуванню нових правил маркетингу і PR.