Немає в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!

Немає в наявності

Новые правила маркетинга и PR: Как использовать социальные сети, блоги, подкасты и вирусный маркетинг для непосредственного контакта с покупателем

Код товару: 948
Код товару: 948
267 грн
267

14 людей додали у Вишлист

Нема в продажі

Обкладинка

М'яка

К-ть сторінок

349 стр

ISBN

978-5-9614-4298-4

Формат

145х215 мм

Вага

320 г

Мова

російська

Опис книги Новые правила маркетинга и PR: Как использовать социальные сети, блоги, подкасты и вирусный маркетинг для непосредственного контакта с покупателем

Цитата

«Інструменти маркетингу і PR змінилися. В офлайні домагалися свого ті, хто володів навичками вторгнення і примусу. Успіх в онлайні залежить від здатності мислити як журналіст і як інтелектуальний лідер ».

Девід Скотт

Про що книга «Нові правила маркетингу і PR: Як використовувати соціальні мережі, блоги, подкасти та вірусний маркетинг для безпосереднього контакту з покупцем»

Про радикальні зміни в області маркетингу та піару, часто перетікають одна в одну в режимі реального часу. Спілкування в онлайні приносить позитивні результати лише в тому випадку, якщо людина відповідає вимогам Всесвітньої павутини. Вони ніде не прописані і видозмінюються щомиті, але Девіду Скотту вдалося скласти якийсь каркас з цих правил.

Чому книга «Нові правила маркетингу і PR» гідна прочитання

Позиціонування Інтернету як гігантської фокус-групи для розвитку вашого бізнесу.

Новий погляд на бюджетування рекламних і маркетингових кампаній.

Сарафанне радіо: переміщення в часі і просторі. Про те, як вирватися з курилок, столових і черг в магазинах на відповідні віртуальні майданчики.

Підводні камені нових медіа - про грамотному викладанні інформації в Мережі з урахуванням швидкості її поширення.

Довіра - не купити, а завоювати: про те, як прославитися в своєму професійному середовищі, сплативши лише послуги інтернет-провайдера.

Для кого ця книга

Буде цікава фахівцям зі зв'язків з громадськістю, реклами та маркетингу, власникам малого та середнього бізнесу, студентам і викладачам вузів, а також всім, кого цікавлять нові технології просування та реклами своїх ідей.

Хто автор

Мірман Скотт Девід - Американський експерт в області онлайн-маркетингу, автор восьми книг. Обіймав посаду віце-президента з маркетингу корпорації NewsEdge і вищі керівні посади в підрозділі електронної інформації Knight-Ridder. Він також складався на керівних позиціях в компанії, що спеціалізується на електронній торгівлі, торгував облігаціями на біржі Уолл-стріт, продавав послуги консалтингового агентства в сфері управління і знявся в декількох японських телевізійних рекламних роликах. Сьогодні більшу частину свого часу присвячує просуванню нових правил маркетингу і PR.

Відгуки про Новые правила маркетинга и PR: Как использовать социальные сети, блоги, подкасты и вирусный маркетинг для непосредственного контакта с покупателем

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Новые правила маркетинга и PR: Как использовать социальные сети, блоги, подкасты и вирусный маркетинг для непосредственного контакта с покупателем відгуки

Автори книги Новые правила маркетинга и PR: Как использовать социальные сети, блоги, подкасты и вирусный маркетинг для непосредственного контакта с покупателем

Дэвид Мирман Скотт
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-djevid-mirman-skott-90x120.jpg
Основная часть профессиональной карьеры Скотта прошла в сфере онлайновых новостей. Он был вице-президентом по маркетингу корпорации NewsEdge и занимал высшие руководящие должности в подразделении... Подробнее