Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!
Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!
Код товару: 549 |
3
|
Автор: Ігор Манн
Видавництво: Манн, Иванов и Фербер
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
240 стр
ISBN
978-5-00057-084-5
Формат
170x240 мм
Вага
494 г
Мова
російська
Є відоме вправу: «Ким я бачу себе через п'ять років», яке добре відображає рівень амбіцій людини. Нерідко люди дають відповідь «Хочу бути номером 1, головним авторитетом в галузі», але мало хто дійсно робить щось для досягнення обраної мети, тим більше в обумовлений термін. І тільки їхні дії (і їх результати) дають уявлення про реальному масштабі особистості.
А «зробити себе самому» непросто: надто багато впливає на результат. Тут немає неважливих деталей. Як і у всім, діяти потрібно планомірно.
Ця книга якраз і пропонує такий план, чек-лист, який легко модифікувати під вас особисто. Після прочитання і заповнення спеціальних таблиць (зріз сильних і слабких якостей, визначення пріоритетів, шляхи розвитку ключових навичок, зміна іміджу, методи просування себе) ви отримаєте покроковий алгоритм, як від точки, в якою ви перебуваєте зараз, дістатися до точки, в якою хочете опинитися.
Для тих, хто відчуває, що здатний стати номером 1.
Для тих, хто дійсно готовий працювати над собою для досягнення мети.
Mind-карта, яка допоможе розібратися в собі і в порядок дій.
Приклади десятків людей, закладені в основу книги.
Автор, Ігор Манн, сам став номером 1 в російському маркетингу. Ця книга - його власний досвід.
думкою поділився - Олексій Бугару
Ігор Манн "Номер 1. Як стати кращим в тому, що ти робиш"
У житті завжди є ведучі, а є ведені. Якщо ви себе відносите до перших, то ця книга для вас! Поставити мету стати № 1 в своїй справі наважиться не кожен, а після прочитання цієї книги число таких людей, швидше за все, стане ще меншим. Адже необхідно буде виконати колосальну роботу і навіть якщо ти станеш № 1, то потім необхідно буде постійно вдосконалюватися, адже інші теж не стоять на місці.
Автор позиціонує себе номером один в російському маркетингу, і щоб вам стати № 1 у вашій ніші просто необхідно повторити його шлях і застосувати прості, а головне зрозумілі речі.
Зупинимося докладніше на кожному з перерахованих вище кроків.
Поставити мету
Ваша мета завжди повинна знаходитися у вас перед очима. Найголовніше, як то кажуть піти "не туди". Адже це може призвести до втрати нервів, грошей і часу.
Провести аудит себе
Необхідно подивитися на себе з боку, зрозуміти в якій ситуації ви зараз знаходитеся і визначити свої сильні і слабкі сторони. Все це допоможе скоректувати і закріпити вашу мету.
Показати найкращий результат у вашій справі
Після того, коли мета поставлена і зафіксована, щоб досягти високих результатів необхідно без зупинки і по наростаючій займатися своїм особистим і професійним самоосвітою. Що стосується професійного розвитку, то необхідна постійна практика, читання, прослуховування аудіоматеріалів, перегляд відео, подорожі, нетворкінг. Що стосується особистого розвитку, то неможливо стати № 1 в своїй справі, володіючи тільки хорошими професійними навичками. У книзі наводиться не один десяток особистих якостей (навичок) над якими треба постійно працювати. Для прикладу перерахую тільки деякі з них: уміння говорити, слухати і чути, грамотність, знання іноземних мов, креативність, пунктуальність, почуття гумору і багато інших.
Просування себе
Створіть свій бренд і починайте його просувати. Зробіть брендбук (книга фірмового стилю), що в нього може входити розписувати не буду, це треба прочитати. Наступний крок - "світитися". Виступати, писати і робити це найкращим чином.
Я перерахував лише малу частину "корисностей" даної книги, рекомендую до прочитання тим, хто не задовольняється малим, а ставить перед собою тільки глобальні цілі в житті. Приємним доповненням в книзі буде список рекомендованої літератури, який автор наводить в кінці кожного розділу під назвою "Читати"
Номер 1» — книжка про те, як стати першим на професійному ринку з багатьма конкурентами. Ви дізнаєтеся, як поставити мету, дослідити свої можливості (зробити аудит самого себе), розвиватися, досягати високих результатів та просуватися вперед.
«Номер 1» — проста для розуміння книжка, яка надасть вам найкращі джерела інформації та порекомендує провідних спеціалістів.
Про книгу
Людина — товар на професійному ринку з багатьма конкурентами. І тут працюють ті ж прийоми, що й у маркетингу. Якщо ви амбітні та відчуваєте в собі потенціал стати більше ніж просто хорошим спеціалістом, хочете обійти суперників, вибитись у лідери і бути першим у тій чи іншій сфері, треба навчитися застосовувати ці прийоми щодо самого себе. Відтак на зміну людині-товару прийде безсумнівний авторитет — людина-бренд, приклад для наслідування, який викликає заздрість і загальне захоплення.
Ліпшого наставника на цьому шляху, ніж Ігор Манн, визнаний № 1 у маркетингу, годі й шукати. Він не лише зробив собі ім'я копіткою працею на професійній ниві та наполегливою роботою над собою, а й допоміг багатьом людям і компаніям досягти вражаючих результатів і посісти гідне місце під сонцем. Маркетер, консультант, спікер, автор десятка книжок, видавець Ігор Манн у «Номері 1» вдало поєднав теорію з практикою та запропонував покроковий алгоритм досягнення мети. Скориставшись додатками наприкінці книжки, ви зможете скласти індивідуальний наочний план просування вперед. Читайте та дійте!