Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Код товару: 3245 |
Автор: Дэниал Ядин
Видавництво: Balance Business Books
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
608 стр
ISBN
0-7494-35321
Мова
російська
Дане видання пропонує визначення найбільш часто використовуваних маркетингових термінів та професійної лексики, а також поглиблене пояснення прийомів, методів і процедур, які використовуються в маркетингу і суміжних з цією дисципліною областях (наприклад, маркетингові комунікації, засоби передачі інформації, реклама, PR та ін.) . Словник містить чіткі пояснення, спостереження і докладні коментарі, а також рекомендації та поради, засновані на практичному досвіді. Все це робить його незамінним практичним посібником як для досвідчених професіоналів, так і для студентів. Міжнародний словник з маркетингу містить понад 2000 професійних термінів і прийомів. Цей унікальний, корисний словник пропонує більше 2000 енциклопедичних визначень з області маркетингу.
У ньому представлені наступні теми:
• Маркетингові комунікації;
• Засоби передачі інформації;
• Реклама;
• PR (зв'язки з громадськістю);
• Методи стимулювання продажів;
• Корпоративні комунікації;
Зміст:
Введення: Практичний посібник для тих, хто займається маркетингом Словник з маркетингу Додаток
1: Американський варіант англійської мови, Британська англійська Додаток
2: Види бізнесу, пов'язані з маркетингом і інші терміни Додаток
3: Терміни з галузі технологій, пов'язаних з маркетингом Додаток
4: Терміни з галузі поліграфії та виробництва - вони ще використовуються, але поступово виходять з ужитку