Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Код товару: 3180 |
175 грн
Автор: Рут МакНейл
Видавництво: Balance Business Books
Автор:
Видавництво:
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
432 стр
ISBN
966-415-0053
Мова
російська
Написана на основі практичного досвіду і достовірних фактів, дана книга являє собою найбільш повне і точне керівництво з проведення маркетингових досліджень в сфері B2B. Використовуючи простий і зрозумілий підхід, крок за кроком, а ній описуються і пояснюються різні засоби, методики і практики досліджень, які проводяться повсюдно в світі бізнесу. Будучи актуальною і відповідає сучасним вимогам, книга Маркетингові дослідження в сфері B2B містить найостанніші ідеї, що стосуються методик проведення досліджень і застосування даних, отриманих в результаті маркетингових досліджень, а також розповідає про те, що відбувається в світі в цій сфері. Рут МакНейл допомагає читачам почерпнути для себе щось нове з чужого досвіду, стимулює їх розвивати основоположні навички і ефективно застосовувати маркетингові дослідження.
Зміст книги включає в себе наступні розділи :
Індустрія маркетингових досліджень в сфері B2B;
Формування вибірки;
Тенденції;
Кабінетні дослідження в сфері B2B;
Кількісні дослідження в сфері B2B;
Якісні дослідження в сфері B2B;
Вказівки щодо обчислення витрат;
Респонденти в сфері бізнесу;
Регіональні відмінності і порівняльні характеристики;
Що значить бути клієнтом в сфері B2B і дослідником;
Навчання, організації та етичні норми при проведенні досліджень в сфері B2B;
Будучи одним з випусків серії книг "Маркетингові дослідження на практиці", і будучи опублікованій за підтримки Асоціації ринкових досліджень, книга Маркетингові дослідження в сфері B2B є неоціненним помічником для студентів, дослідників ринку і всіх тих, хто користується результатами досліджень. Грунтуючись на даних, отриманих в різних країнах, вона містить безліч конкретних прикладів досліджень, що демонструють практику проведення досліджень в сфері B2B, області їх застосування та використання.