Немає в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Немає в наявності

Маркетинговые исследования в сфере В2В

Код товару: 3180

Інші видання

Код товару: 3180

175 грн

52 грн
175
Купить

16 людей додали у Вишлист

Тільки уцінка

Автор: Рут МакНейл

Видавництво: Balance Business Books

Автор:

Рут МакНейл

Видавництво:

Balance Business Books

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

432 стр

ISBN

966-415-0053

Мова

російська

Опис книги Маркетинговые исследования в сфере В2В

Написана на основі практичного досвіду і достовірних фактів, дана книга являє собою найбільш повне і точне керівництво з проведення маркетингових досліджень в сфері B2B. Використовуючи простий і зрозумілий підхід, крок за кроком, а ній описуються і пояснюються різні засоби, методики і практики досліджень, які проводяться повсюдно в світі бізнесу. Будучи актуальною і відповідає сучасним вимогам, книга Маркетингові дослідження в сфері B2B містить найостанніші ідеї, що стосуються методик проведення досліджень і застосування даних, отриманих в результаті маркетингових досліджень, а також розповідає про те, що відбувається в світі в цій сфері. Рут МакНейл допомагає читачам почерпнути для себе щось нове з чужого досвіду, стимулює їх розвивати основоположні навички і ефективно застосовувати маркетингові дослідження.

Зміст книги включає в себе наступні розділи :

Індустрія маркетингових досліджень в сфері B2B;

Формування вибірки;

Тенденції;

Кабінетні дослідження в сфері B2B;

Кількісні дослідження в сфері B2B;

Якісні дослідження в сфері B2B;

Вказівки щодо обчислення витрат;

Респонденти в сфері бізнесу;

Регіональні відмінності і порівняльні характеристики;

Що значить бути клієнтом в сфері B2B і дослідником;

Навчання, організації та етичні норми при проведенні досліджень в сфері B2B;

Будучи одним з випусків серії книг "Маркетингові дослідження на практиці", і будучи опублікованій за підтримки Асоціації ринкових досліджень, книга Маркетингові дослідження в сфері B2B є неоціненним помічником для студентів, дослідників ринку і всіх тих, хто користується результатами досліджень. Грунтуючись на даних, отриманих в різних країнах, вона містить безліч конкретних прикладів досліджень, що демонструють практику проведення досліджень в сфері B2B, області їх застосування та використання.

Відгуки про Маркетинговые исследования в сфере В2В

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Маркетинговые исследования в сфере В2В відгуки