Bizlit +380995622563
Немає в наявності

Маркетинг профессиональных услуг. Как продавать не продавая

Код товару: 140
Код товару: 140
597 грн
597

49 людин додали у Вишлист

Нема в продажі

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

368 стр

ISBN

978-5-91657-508-8

Формат

243x173x22

Вага

638 г

Мова

російська

Опис книги Маркетинг профессиональных услуг. Как продавать не продавая

Перша для вітчизняного книжкового ринку книга на таку непросту і захоплюючу тему як «маркетинг фірм професійних послуг»: консалтингових, юридичних, рекрутингових. В ній два досвідчених фахівця-практика розповідають, як управляти процесами маркетингу такої фірми: як будувати плани і стратегії, як створювати і розвивати бренд і маркетингові послання, як впроваджувати механізми створення і підтримки купівельного попиту, вибудовувати взаємодію з клієнтами і партнерами, підтримувати продажу послуг фірми.

Мета книги - визначити пріоритети в стратегіях і тактиках маркетингу, допомогти читачеві уникнути деяких помилок, типових в маркетингу компаній, що спеціалізуються на надання професійних послуг.

Відгуки про Маркетинг профессиональных услуг. Как продавать не продавая

0 / 5


5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Маркетинг профессиональных услуг. Как продавать не продавая відгуки

Автори книги Маркетинг профессиональных услуг. Как продавать не продавая

https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-dzhon-derr-90x120.jpg
Джон Дорр — сопредседатель Wellesley Hills Group Проводит обучение по вопросам руководства и бизнеса для юристов, аудиторов и консультантов.
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-majkl-shulc-90x120.jpg
Майк Шульц — cопредседатель Wellesley Hills Group и консультант фирм, оказывающих профессиональные услуг по всему миру. Руководитель сайта RainToday.com, ведущего мирового ресурса о маркетинге и... Подробнее