Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!
Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!
Код товару: 939 |
Автор: Джеффри Хьюз
Видавництво: Альпина Паблишер
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
386 стр
ISBN
978-5-9614-1985-6
Формат
170х215 мм
Вага
710 г
Мова
російська
На щастя, маркетинг iPhone / iPad-додатків нічим не відрізняється від маркетингу будь-якого іншого продукту; він просто дуже стиснутий стосовно процесу покупки. Принципи залишилися колишніми. Кроки також не змінилися: ви розробляєте додаток, формулюєте переконливий маркетинговий посил, доносите цей посил до потрібної аудиторії і створюєте нові додатки і модернізовані версії для утримання існуючих клієнтів. Пам'ятайте, маркетинг - це процес, а не одноразова подія.
Джеффрі Хьюз
Про те, як, незважаючи на сотні конкурентів, пробитися на ринок мобільних додатків Apple і потрапити в TOP. А отже, заробити капітал, займаючись одним з найбільш високорозвинених і актуальних бізнесів в світі технологій.
Розрахована на маркетологів, співробітників рекламних та креативних відділів компаній, копірайтерів.
Джеффрі Хьюз - Творець і головний викладач маркетингового курсу по iPhone- і iPad-додатків в компанії Xcelme (www.xcelme.com), який допоміг сотням незалежних розробників успішно просувати свої додатки на висококонкурентному ринку. 20 років працює маркетологом, видавцем і виступає з лекціями, співпрацюючи з високотехнологічними компаніями, в тому числі з McAfee, Blue Coat і Novell.