Bizlit +380995622563
Немає в наявності

В яблочко! Маркетинг приложений для iPhone и iPad

Код товару: 939
В яблочко! Маркетинг приложений для iPhone и iPad книга купить

Автор: Джеффри Хьюз

Видавництво: Альпина Паблишер
Код товару: 939
283 грн
283

16 людин додали у Вишлист

Очікується
Наявність не раніше, ніж через 30 днів

Автор: Джеффри Хьюз

Видавництво: Альпина Паблишер

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

386 стр

ISBN

978-5-9614-1985-6

Формат

170х215 мм

Вага

710 г

Мова

російська

Опис книги В яблочко! Маркетинг приложений для iPhone и iPad

Цитата

На щастя, маркетинг iPhone / iPad-додатків нічим не відрізняється від маркетингу будь-якого іншого продукту; він просто дуже стиснутий стосовно процесу покупки. Принципи залишилися колишніми. Кроки також не змінилися: ви розробляєте додаток, формулюєте переконливий маркетинговий посил, доносите цей посил до потрібної аудиторії і створюєте нові додатки і модернізовані версії для утримання існуючих клієнтів. Пам'ятайте, маркетинг - це процес, а не одноразова подія.

Джеффрі Хьюз

Про що книга «В яблучко! Маркетинг додатків для iPhone і iPad »

Про те, як, незважаючи на сотні конкурентів, пробитися на ринок мобільних додатків Apple і потрапити в TOP. А отже, заробити капітал, займаючись одним з найбільш високорозвинених і актуальних бізнесів в світі технологій.

Чому книга «В яблучко!» гідна прочитання

  • Головна ідея: сенсація на App Store можлива, а кількість порожніх ніш в області інновацій нескінченно;
  • 25 унікальних маркетингових ходів для iPhone- і iPad-додатків;
  • прості відповіді на складні питання - як вирватися на провідні позиції, вдавшись до традиційних маркетингових інструментів, і не відставати від конкурентів, ламаючи голову над надоригінального ідеями;
  • складові єдиного маркетингового плану для запуску програми: від анонсування події до оптимального часу виходу на ринок.

Для кого ця книга

Розрахована на маркетологів, співробітників рекламних та креативних відділів компаній, копірайтерів.

Хто автор

Джеффрі Хьюз - Творець і головний викладач маркетингового курсу по iPhone- і iPad-додатків в компанії Xcelme (www.xcelme.com), який допоміг сотням незалежних розробників успішно просувати свої додатки на висококонкурентному ринку. 20 років працює маркетологом, видавцем і виступає з лекціями, співпрацюючи з високотехнологічними компаніями, в тому числі з McAfee, Blue Coat і Novell.

Відгуки про В яблочко! Маркетинг приложений для iPhone и iPad

0 / 5


5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


В яблочко! Маркетинг приложений для iPhone и iPad відгуки