Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!
Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!
Код товару: 285 |
1
|
Автор: Роджер Бест
Видавництво: Манн, Иванов и Фербер
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
696 стр
ISBN
978-5-00100-649-7
Формат
170x240 мм
Мова
російська
Про книгу
Шосте видання класичної книги по маркетингу - перероблене і доповнене. Фокус в новому виданні зроблений на нових технологіях маркетингу, аналітиці та метриках.
Книга усуває розрив між теорією і практикою. Потужна теоретична база доповнена кейсами реальних компаній, які роблять матеріал зрозумілим і легким для сприйняття.
Робота Роджера Беста, професора бізнесу і консультанта з маркетингу та менеджменту, - чудова альтернатива сухим наукових публікацій і невиразним підручниками. Фундаментальні поняття та явища маркетингу проілюстровані історіями з життя як невеликих, так і найбільших в світі компаній. «Маркетинг від споживача» - настільна книга і початківця маркетолога, і досвідченого маркетера.
Графіки, таблиці і схеми, практичні інструменти, приклади маркетингового плану і навіть питання для самоконтролю - подача матеріалу настільки різноманітна, що допоможе не відволікатися навіть при вивченні найскладніших частин. Ви навчитеся аналізувати ринок і виявляти його основні закономірності, управляти лояльністю і вибудовувати взаємини зі споживачами, познайомитеся з ключовими показниками і аналітикою. Дізнаєтеся все (і навіть трохи більше) про управління в умовах ринку і фінансові результати.
Як проводити конкурентний аналіз, якими бувають переваги продукту, як позиціонувати себе на ринку і розробити власну і, головне, ефективну маркетингову стратегію - про все це розповість Роджер Бест в книзі «Маркетинг від споживача».
Для кого ця книга
Для студентів МВА та магістратури, викладачів університетів і бізнес-шкіл.
Для топ-менеджменту, керівників і власників компаній, директорів з маркетингу та маркетологів.